Beantwoorden
Joco2
Experienced Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! Hi there!

TV-box: X2 versnelt opnames bekijken met geluid

Hey iedereen.

Dit onderwerp is al aan bod gekomen maar de laatste reacties zijn meer dan 6 maanden oud. Daarom dit nieuwe topic.

Voor mij persoonlijk is er maar 1 reden waarom ik de TV-box voorlopig niet wil en dat is het ontbreken van de mogelijkheid om versnelt met geluid opnames te bekijken.

(Ik kijk graag naar wielrennen en bij lange (saaie) koersen neem ik deze op en kijk ik ze versneld (denk aan sprintetappes). Je kan zeggen: kijk dan enkel naar het einde maar ik heb toch graag alles gezien zonder hier te veel tijd aan te verspillen. Met deze TV-box is dit niet mogelijk en dat frustreert me.)

Ik had een update gevraagd over de stand van zaken en dit kreeg is als antwoord:

Hey , goed dat je ons hiervoor contacteert. Helaas zijn er dan ook enkele nadelen verbonden met de nieuwe Telenet TV-box. Aangezien dan ook de opnames langs het Wifi-netwerk of internetverbinding lopen is het dan ook niet mogelijks om bij het versnelt kijken geluid af te spelen. We begrijpen dan ook dat dit niet fijn is als je gewend bent om zo je opnames te herbekijken. Deze beslissing werd dan ook gemaakt door de ontwikkelaars van de Telenet TV-boxen. Zo zijn hier dan ook meerdere artikelen over op Netweters https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Is-x2-versnelt-opnames-met-geluid-kijken... . Je kan hier dan ook zeker je inbreng bij vermelden, deze artikelen worden dan ook bekeken om mogelijks nieuwe toepassingen toe te voegen aan onze toestellen. Er zijn dan ook nog geen concrete plannen dat deze toepassing zal terugkeren. Ook kunnen we jou als klant niet verplichten om over te schakelen van het oude-decoder-systeem naar de Telenet TV-box. 

Ik vind het jammer dat dit al jaren gekend is en er nog steeds geen oplossing of vooruitzichten zijn voor deze zaak. 

0 Likes
2 reacties
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Ik mis 2x vooruit spoelen met geluid ook heel erg.

Zoals je kan zien in je verkregen antwoord is het technisch moeilijk om dit te implementeren op de TV-box.

Je moet er dus niet op rekenen dat dit ooit op de TV-box zal komen....

Dit weegt echter niet op tegen alle voordelen die de TV-box heeft.

Ben ondertussen bijna 6 jaar heel tevreden over mijn TV-box (versie 1).

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Joco2 @Santa dit is al meermaals nagevraagd intern en het antwoord is onveranderd gebleven. Er zijn hier geen plannen voor op de TV-box/TV-box IP. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes