Beantwoorden
Kets
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

TV box & universele Logitech afstandsbediening

Waar kan ik ergens meepraten over de nieuwe TV Box? Ik heb er daarjuist 1 mogen ontvangen en had graag wat feedback en vragen willen stellen oa over mijn Logitech Afstandsbediening onder welk merk dit momenteel zou vallen? Ik zie niets onder Telenet of Ziggo. 

0 Likes
20 reacties
Moca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

TV box & universele Logitech afstandsbediening

Hallo, 
het spijt me maar het is me niet helemaal duidelijk, ik moet ingeven: 1-device 2-manufacturer en 3-Model
Waar geef ik dan UPCmediabox in ?

0 Likes
Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

TV box & universele Logitech afstandsbediening

Ik probeer ook mijn Logitech te koppelen. Wat zet iik bij fabrikant en wat bij modelnummer?

0 Likes
gertvo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

TV box & universele Logitech afstandsbediening

Beste,

Ik heb de tv box ook toegevoegd in de setup van de logitech universele afstandsbediening. fabrikant : Arris / type : DCX-960. Het enige probleem is dat ik de CEC functie van de TV Box zou uitgeschakeld moeten krijgen. Dit omdat wanneer je naar een andere activiteit schakelt, en hierdoor de TV box uitschakelt, de TV Box alle andere toestellen mee uitschakelt. Hierdoor weet de logitech niet meer welk toestel aan of uit staat.

mvg...

Janvanuytven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Goed gevonden!

TV box & universele Logitech afstandsbediening

Ik heb arris dcx960 genomen omdat hij op die machine gebaseerd is. Alle knoppen werken. 

 

Ik heb echter 1 nadeel dat zodra ik andere apparaten aanstuur de tv box aanspringt bij elk signaal dat hij via infrarood krijgt. 

 

Zo kan ik geen andere activiteiten gebruiken zonder dat tv box aanstaat. 

 

Nog geen oplossing gevonden...

 

 

Janvanuytven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Goed gevonden!

TV box & universele Logitech afstandsbediening

dit staat dus los van de universele afstandsbediening. Als ik eender welke infrarood afstandsbediening los een knop indruk gaat de tv box activeren.

 

Enige optie die ik zie is de box draaien zodat de infrarood niet zichtbaar is, maar dan moet ik wel terug 2 afstandsbedieningen gebruiken. De originele tv box en en de universele wat jammer is, want vroeger werkte dat perfect.

 

Ik vind het raar dat de box activeert bij elk signaal, nog nooit tegengekomen bij andere producten.

 

Iemand oplossing of workaround?

 

Je kan met de tv box afstandsbediening enkel de tv automatisch afsluiten? Niet een versterker? Daar enkel geluid mee regelen toch?

0 Likes

TV box & universele Logitech afstandsbediening

@Janvanuytven ik ga enkel op dit deeltje antwoorden.

Je kan met de tv box afstandsbediening enkel de tv automatisch afsluiten? Niet een versterker? Daar enkel geluid mee regelen toch?

mijn antwoord.

als de receiver gekoppeld is aan de tv-box via instellingen, dan zou die ook mee moeten uit gaan indien hij ook met hdmi is verbonden.

ik persoonlijk heb dat niet gedaan en de receiver digitaal verbonden, omdat ik juist niet wil dat hij mee aan of uit gaat, ik kan wel het geluid regelen met de AB van de tv-box ( ik gebruik in de dag enkel de receiver voor muziek) en dan staat er niets anders op.

Jos

 
 
0 Likes