Beantwoorden
pelemk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV-box niet geleverd maar wel geactiveerd?

Mijn TV-box besteld, samen met mijn nieuw 'Oneup' abonnement. Een week later nog steeds geen track&trace code ontvangen van PostNL, noch een TV-box. Als ik dan inlog op 'mijn-Telenet' staat er dat ik blijkbaar WEL een TV-box heb en dat deze tevens geactiveerd is. Zeer vreemd aangezien ik niets ontvangen/geïnstalleerd of geactiveerd heb?! Ik heb nog steeds een Telenet HD digicorder (DC-AD2200), en de Telenet TV-app werkt wel via mijn Sony Bravia TV en Samsung Galaxy, maar een Telenet TV-box, die heb ik helaas niet.

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box niet geleverd maar wel geactiveerd?

@pelemk 

Dan zou ik toch eens contact zoeken met Telenet zelf en hier eens achter vragen. Het is niet normaal dat je al een week wacht en je nog geen Tv-Box hebt ontvangen. Beste een keer via Messenger of whatsapp sturen en daar je vraag stellen. 

 

Ook wel raar dat je tv-box al geactiveerd is terwijl deze helemaal niet verbonden is met jou eigen netwerk. Normaal zou die pas geactiveerd worden als je die hebt ontvangen. Misschien bij de verkeerde aangekomen ? Op een verkeerd adres geactiveerd ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
pelemk
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV-box niet geleverd maar wel geactiveerd?

Telenet klantendienst weet zelf ook niet hoe dit kan, ze raden me aan om naar een telenet-winkel te gaan om daar een box te gaan halen... Dan hoop ik alleen niet dat ik voor 2 boxen moet betalen....

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box niet geleverd maar wel geactiveerd?

@pelemk 

Nee je zal er niet voor 2 gaan betalen dat is iets wat ze wel voor je nakijken. Dus leg je verhaal dan ook goed uit daar en zeg dus dat je geen tweede moet hebben. Als je dat hebt uitgeled is wel goed dan zul je ook geen tweede tv  box betalen. 

Enkel blijf ik het wel iets raars vinden hoe het zo gelopen is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes