Beantwoorden
XiaoShiZi2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Alles op zijn plek! Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

TV box zet herinnering geen optie automatisch zap

Geachte netweters,

 

er kan bij de tv-box geen automatisch zappen geselecteerd worden bij keuze zet herinnering in de tv gids.

Is er een instelling die we over het hoofd zien?

Nu is er enkel een melding op het scherm rechts boven dat het programma zal beginnen of begint met de keuze om er naartoe te kijken.

Was handig om te laten verspringen als het programma begon, we missen die optie in huidige tv box 😉

mvg,

XiaoShiZi

5 reacties
Ex-Netweter
 

TV box zet herinnering geen optie automatisch zap

Ik mis dit ook zeer erg. Dit was zeer gemakkelijk op de vorige digicorder.

 

TV box zet herinnering geen optie automatisch zap

@Ex-Netweter @XiaoShiZi2 nogmaals melden op nr 015 33 44 88, voorstellen kan alleen telenet in overweging nemen.

Jos

0 Likes
JohnyBoyOlsene
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

TV box zet herinnering geen optie automatisch zap

Ook ik vind dit van Telenet een slechte zet om deze gebruiksvriendelijke mogelijkheid achterwege te laten. Eigenlijk is dit een stap terug naar het verleden. Ik begrijp niet goed waarom de ontwikkelaars en programmeurs van de nieuwe TV-Box dit er niet meer bij genomen hebben (of eruit gelaten hebben). Dit moet toch met een kleine moeite te programmeren zijn en met een software-update terug actief te maken zijn, Telenet?

Voor jullie is dit een kleine moeite, maar voor al uw klanten een bijna onmisbaar gebruiksgemak, zeker als je dit al jaren gewoon was met de 'oude' digicorder. Dus Telenet, schiet in actie a.u.b.!

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

TV box zet herinnering geen optie automatisch zap

Deze decoder is een volledig andere dan de vorige, dus alle software moet vanaf 0 terug geprogrammeerd worden door de IT'ers. Momenteel is er vooral werk geleverd aan de basisfuncties maar geleidelijk aan zullen er wel meer en meer functies terugkomen.

JohnyBoyOlsene
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

TV box zet herinnering geen optie automatisch zap

Ik hoop mee met u en kijk ook uit wat de toekomst nog brengen zal met de TV-box. Maar ben er anders toch content over hoor.

0 Likes