24775
netweters
|
152605
antwoorden
|
20723
vragen
|
Deze morgen tussen 5u00 en 6u00 stond de TV plots te spelen.
Vermoedelijk is de TV-box uit zichzelf aan gegaan??
@ luishufk wat bedoel je daar in feite mee. Als iemand een vraag stelt dan antwoord je daar toch gewoon op, dit heb ik ook gedaan. niet iedereen heeft een hersentumor op zijn negende gehad en overleeft. ik heb achterstand opgelopen, maar denk dat ik nog goed met een pc overweg kan om een antwoord te geven aan andere klanten. En als dit dan al eens moest verkeerd staan zou ik niet weten hoe want ik druk gewoon op antwoorden en gisteren kwam er een kleine balk nu een grote.
@Ex-Netweter
Ik heb geen probleem met de inhoud van uw antwoord. Er wordt ook helemaal geen bezwaar gemaakt dat je een antwoord geeft. Integendeel, als je een antwoord kan geven moet je dat ook doen. Alle kennis moet kunnen gebruikt worden.
Het antwoord dat je aan mij gegeven hebt is prima. Ook de vorm. Alle info die je wilde geven staat boven de aanduiding "tags toevoegen". Bij uw eerste antwoord staat dat als tag bijgevoegd. Dat is niet de correcte plaats. Daarom mijn vraag om de tekst te verplaatsen naar de standaardplaats zoals je nu gedaan hebt. Het was een vraag omdat ik helemaal niet zeker was dat je dat nog kon.
Ik hoop dat we u hier nog dikwijls terugzien
Er is misschien een update gebeurd. Met mijn canaaldigitaalboxen heb ik dit ook