Beantwoorden
Wayne
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year!

TV-box zonder internet abonnement

Ik ben van plan om voor internet naar een andere provider te verhuizen, ik heb nu basic internet waar ik niet meer mee toe kom maar ben niet bereid om 26€ per maand extra te betalen voor extra volume, sneller internet hoeft niet, zeker terwijl er alternatieven zijn die veel goedkoper zijn.

Nu heb ik ook een tv-box en heb ik begrepen dat het niet mogelijk is om deze zonder telenet internet te gebruiken en dat ik dus naar een digicorder zou moeten overschakelen. Op zich is dat prima maar kan ik deze dan interactief krijgen via het internet van een andere provider en kan ik blijven gebruik maken van streamz en terugkijktv?

En op zich moet het toch perfect kunnen om de tv-box te behouden met de telenet modem die dan enkel toegangkelijk wordt gemaakt voor telenet tv-diensten zodat ik deze niet voor internet kan gebruiken? Gaat telenet de komende jaren blijven investeren in zowel de digicorder en tv-box en de daarbijhorende backbone voor klanten die enkel tv willen zonder internet? Het lijkt mij logisch dat de digicorders stilletjesaan uitgefaseerd worden en dat er zo maar in 1 systeem moet geinvesteerd worden, maar wat dan met mensen die enkel tv willen?

Tags (3)
0 Likes
30 reacties
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

TV-box zonder internet abonnement

@Steven-E Ik heb zaterdag de tv gaan installeren, de stappen gevolgd van telenet en toch werkte het niet zoals het hoort. Hij vond wel zijn zenders, maar bij vele stond "deze zender is gecodeerd" en bijgevolg geen beeld. Had me sowieso voorzien met een kaartje, dus alles werkt nu wel, maar eigenlijk moest het zonder ook werken.

0 Likes