24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik schakelde over van WIFO (met Digicorder) naar OneUp met de optie TV Iconic.
Gezien er momenteel geen TV Boxen beschikbaar zijn kun je ook geen Telenet TV App gebruiken totdat de TV Box terug beschikbaar is (hopelijk in juli...). Login wordt geblokkeerd.
Wat ik niet begrijp is waarom ik dan 20€ per maand betaal zonder TV Box en zonder toegang tot de Telenet TV ??
@RIBA63 schreef:Wat ik niet begrijp is waarom ik dan 20€ per maand betaal zonder TV Box en zonder toegang tot de Telenet TV ??
In de 20 EUR is het volgende inbegrepen:
De digicorder - die inbegrepen was in jouw Wigo - kan je blijven gebruiken: de huur is inbegrepen in TV Iconic.
Je kan toch nog steeds je digicorder en de Yelo app blijven gebruiken?
Klopt, maar wou de Telenet TV app gebruiken op mijn Apple TV gekoppeld aan een 2e televisie. En er is geen Yelo app voor Apple TV...
Kon dan CI-module weg doen en alles via 1 toestel (Apple TV) kijken.
@RIBA63 schreef:Klopt, maar wou de Telenet TV app gebruiken op mijn Apple TV gekoppeld aan een 2e televisie. En er is geen Yelo app voor Apple TV...
Kon dan CI-module weg doen en alles via 1 toestel (Apple TV) kijken.
Wat je wel kan doen, is TV Flow nemen (€9,95 per maand) en de digicorders buiten gooien. Dan kan je een native Apple/Android/Samsung TV app gebruiken op al je TV's.