Beantwoorden
VDPJ
Freshman Weetjesweter
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

TVbox zonder digitale TV

Ik ga mijn abonnement aanpassen van WIGO naar One.

Hierbij ga ik de digitale TV niet meer nemen als optie in One. Ik wil het TV kijken via de apps doen. Dit lukt met mijn smartTV, maar daar vind ik niet alle apps in terug. De apps zie ik wel in het menu van de Telenet TVbox staan. Echter als ik geen digitale TV zou nemen, blijft de menustructuur van de TVbox dan nog steeds bestaan? Kan ik nog steeds aan de apps om via internet te streamen? Ik kan deze informatie nergens terugvinden.

3 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TVbox zonder digitale TV

Als je geen digitale TV meer neemt, dan wordt je TV-Box gedeactiveerd, en moet je die terugsturen.

Jouw vraag is dus in feite irrelevant, gezien je geen TV-Box meer hebt als je TV opzegt 🤔

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

TVbox zonder digitale TV

Draai of keer het zoals je wil, maar dank zij de evolutie moet je wel nog voor uw tv versleten is, een nieuwe kopen om er de recente apps te kunnen installeren. En dan nog. Vermits verschillende merken graag uitpakken met hun eigen besturingssysteem,is het voor de ontwikkelaars van de apps financieel niet haalbaar om voor elke variante een app te maken en te onderhouden.  Dus tot mijn spijt moet je uw keuze beperken tot een tv met Google TV. (Ik kan niet waarborgen dat dit zo zal blijven).

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TVbox zonder digitale TV

@janne_man  schreef:

Dus tot mijn spijt moet je uw keuze beperken tot een tv met Google TV. (Ik kan niet waarborgen dat dit zo zal blijven).

Of een Google TV gebruiken.

Die kan je gebruiken op gelijk welke TV met HDMI, tot hij versleten is 😀

In tegenstelling tot de vroegere Chromecast, heb je geen GSM of tablet nodig om te streamen naar TV ...

Met de handige afstandsbediening kan je alle Apps selecteren, geluid van TV bedienen, TV aan/uit zetten. Je maakt van iedere TV een Smart TV.