24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Beste,
Ik kan niet aanmelden op de nieuwe Telenet TV-app.
Niet via mobiel en niet via website, waardoor ik deze app niet op mijn google tv kan inloggen.
Hoe los ik dit op?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet TV aanmelden
Mss even melden wat probleem/fout is? Wat heb je gedaan enz. Beetje meer uitleg, want zo is het onduidelijk om een beeld te vormen van je probleem en of een oplossing te bieden
Ik kan me aanmelden op Yelo play (zowel de app als op de website).
Yelo play wordt volgens de meldingen morgen gedeactiveerd.
Hierdoor moet ik dus verder met de Telenet TV app. (ook voor op de app te kunnen aanmelden bij Google TV)
Als ik dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt, krijg ik de melding "Oeps, aanmelding mislukt." verder geen info.
Ik weet dus niet direct wat het probleem is, want met die gegevens kan ik wel aanmelden op Yelo of MijnTelenet.
In tegenstelling met ALLE voorgaande jaren met een feilloze TV-kijkervaring, heb ik ook sinds enkele maanden VELE inlogproblemen bij zowel de Telenet TV app als bij het kijken via het web...
Ik snap niet dat dit niet naar een lawine van klachten leidt want op de duur is het plezier ver zoek... 😞
Als jij dezelfde gegevens als die voor Yelo TV gebruikt om in te loggen zou dat eigenlijk wel moeten werken. Misschien vergezocht en niet terzake, maar voor de zekerheid: ben jij met dat account beheerder of gebruiker?
@Gertjan123 schreef:Ik ben gebruiker.
Dan zou ik bij wijze van test eens inloggen met het beheerdersaccount. Het zou er niks mee te maken mogen hebben, maar zo heb je zekerheid (dat het daar niet aan ligt). Of juist wel ...
Beste,
Sinds ik mijn abonnement uitgebreid heb, werkt telenet tv app niet meer.
Telkens melding: Oeps aanmelding mislukt.
Dit op meerdere smartphones, laptop en android tv.
App reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar zonder oplossing.
Zowel inloggen onder gebruiker als beheerder werkt niet.
Iemand raad?
Alvast bedankt.
Het doorgeven wat gaat en niet gaat en wachten
Natuurlijk in mei zijn er niet veel werk dagen zou langer kunnen duren
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/