Beantwoorden
DJC
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV-app hapert regelmatig

Goede morgen,

een paar weken terug zijn we overgestapt van Telenet TV Flow app naar Telenet TV app. Aanvankelijk ging dit ok maar de laatste weken blijft deze geregeld hangen tijdens het live kijken of wanneer we naar een opname willen kijken. Bij die laatste krijgen we vaak de melding na verloop dat de dienst niet bruikbaar is. Het lijkt er op als we dan 10 min wachten dat we verder kunnen kijken maar het probleem van hangen blijft zich herhalen ...  Is hier nog iemand die dit heeft tegenkomen en wat kunnen wij hieraan doen? Ter info: met TV Flow hadden we dit probleem niet en met de andere apps op onze Smart TV hebben we dit probleem niet...

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet TV app hangt regelmatig

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Vorige titel: Telenet TV app en haperingen

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app hapert regelmatig

@DJC 

Graag de vermelding erbij hoe je naar de Telenet tv app kijkt. En hoe is dit allemaal verbonden ? 

Je zegt de Telenet tv app maar heb je ook problemen met de Telenet tv website ? Al eens getest ? Waar kijk je dit thuis of onderweg ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DJC
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV-app hapert regelmatig

Goede middag,

Terechte vraag; wij hebben onze kabel Tv opgezegd en kijken dus naar Telenet TV app op deze TV.  Dus de app draait op deze. Ik wist niet dat je telenet tv browser ook kon gebruiken.  Trouwens gisteren hebben we de app op de TV opnieuw geinstalleerd maar veel heeft dit niet uitgemaakt.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app hapert regelmatig

Zoals je zegt vroeger ging het wel nu niet meer de nieuwe app zal te zwaar zijn voor de tv

Probeer de app's dat je niet gebruikt er af te gooien als dat gaat natuurlijk lost het niet op

koop een chromecast tv

https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?productId=2128979&productName=Google%20Chr...

Via computer gaat het ook nu voor jouw

https://www.telenet.tv/nl/home

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app hapert regelmatig

@DJC 

Maar is je tv verbonden met een kabel of via wifi ? Soms kan dit ook wel het verschil maken om je app goed te laten werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DJC
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV-app hapert regelmatig

we hebben eea uitgeprobeerd de laatste dagen: we hebben wat apps weggedaan op de TV maar het probleem van hangen bleef zich voordoen toen we naar een opname keken die we hadden opgeslaan.

Daarna heb ik gekeken naar die opname via de PC en die bleef niet hangen. Vervolgens hebben we een oudere opname die toen ook bleef hangen weggedaan. Daarna naar een recentere opname gekeken op de TV en die bleef niet hangen. Ik heb dan daarna nog even gekeken naar die opname die voordien wel bleef hangen en wat blijkt nu... die blijft nu niet meer hangen??? Toch zeer vreemd.

Ik vermoed dat er ergens een storing is geweest. is het feit dat we die oude opnamen wegdeden de oorzaak geweest.. ik weet het niet maar we gaan dit nu verder opvolgen.

Om op je vraag te antwoorden hieronder: mijn TV is via WIFI verbonden

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app hapert regelmatig

Voor telenet tv moet er een zeer goede wifi zijn

Bij de andere app's is dit niet het geval die blijven werken ook bij minder wifi

0 Likes