24752
netweters
|
152357
antwoorden
|
20693
vragen
|
Goede morgen,
een paar weken terug zijn we overgestapt van Telenet TV Flow app naar Telenet TV app. Aanvankelijk ging dit ok maar de laatste weken blijft deze geregeld hangen tijdens het live kijken of wanneer we naar een opname willen kijken. Bij die laatste krijgen we vaak de melding na verloop dat de dienst niet bruikbaar is. Het lijkt er op als we dan 10 min wachten dat we verder kunnen kijken maar het probleem van hangen blijft zich herhalen ... Is hier nog iemand die dit heeft tegenkomen en wat kunnen wij hieraan doen? Ter info: met TV Flow hadden we dit probleem niet en met de andere apps op onze Smart TV hebben we dit probleem niet...
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet TV app hangt regelmatig
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Vorige titel: Telenet TV app en haperingen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Graag de vermelding erbij hoe je naar de Telenet tv app kijkt. En hoe is dit allemaal verbonden ?
Je zegt de Telenet tv app maar heb je ook problemen met de Telenet tv website ? Al eens getest ? Waar kijk je dit thuis of onderweg ?
Goede middag,
Terechte vraag; wij hebben onze kabel Tv opgezegd en kijken dus naar Telenet TV app op deze TV. Dus de app draait op deze. Ik wist niet dat je telenet tv browser ook kon gebruiken. Trouwens gisteren hebben we de app op de TV opnieuw geinstalleerd maar veel heeft dit niet uitgemaakt.
Zoals je zegt vroeger ging het wel nu niet meer de nieuwe app zal te zwaar zijn voor de tv
Probeer de app's dat je niet gebruikt er af te gooien als dat gaat natuurlijk lost het niet op
koop een chromecast tv
Via computer gaat het ook nu voor jouw
https://www.telenet.tv/nl/home
we hebben eea uitgeprobeerd de laatste dagen: we hebben wat apps weggedaan op de TV maar het probleem van hangen bleef zich voordoen toen we naar een opname keken die we hadden opgeslaan.
Daarna heb ik gekeken naar die opname via de PC en die bleef niet hangen. Vervolgens hebben we een oudere opname die toen ook bleef hangen weggedaan. Daarna naar een recentere opname gekeken op de TV en die bleef niet hangen. Ik heb dan daarna nog even gekeken naar die opname die voordien wel bleef hangen en wat blijkt nu... die blijft nu niet meer hangen??? Toch zeer vreemd.
Ik vermoed dat er ergens een storing is geweest. is het feit dat we die oude opnamen wegdeden de oorzaak geweest.. ik weet het niet maar we gaan dit nu verder opvolgen.
Om op je vraag te antwoorden hieronder: mijn TV is via WIFI verbonden
Voor telenet tv moet er een zeer goede wifi zijn
Bij de andere app's is dit niet het geval die blijven werken ook bij minder wifi