Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.
De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08.

Technische informatie
- Android: Android 6 of hoger vereist
- Android TV: Android 10 of hoger vereist
- iPhone/iPad: iOS 13.0 of hoger vereist
- Apple TV: tvOS 13.0 of hoger vereist
- Web: laatste browserversie vereist
Nieuwe features
Er zijn geen nieuwe features toegevoegd in deze update.
Opgeloste problemen
Deze problemen werden vastgesteld in eerdere versies en hadden mogelijk gevolgen voor klanten, ze zijn nu verholpen.
We geven jullie een overzicht:
- Als er een fout optreedt, wordt de sessie niet goed afgesloten en loopt het aantal gelijktijdige sessies op tot het maximum
- Als de gebruiker de uitzending bekijkt in PIP-modus, wordt de video gepauzeerd
- Bij het stoppen van Chromecast start de video in de app opnieuw vanaf het begin, in plaats van verder te gaan vanaf de bookmark
- De speler springt terug naar het begin van de eerste reclameblok na het gebruik van de PIP-modus
- Web: Error 3016 bij het afspelen van een Streaming item
- De app blijft actief in de achtergrond
- iOS: 'Geen verbinding'-error bij opnames van VTM/Play-kanalen
- iOS: Witte balk bovenaan het scherm in de ondertitel instellingen tijdens het casten
- Geen ondertitels bij het casten van een live event
Gekende problemen
Dit probleem is opgedoken in deze release, maar werd nog niet opgelost.
- Populaire zoektermen zijn niet beschikbaar
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op?
Geef het dan door via chat of via 015/66 66 66.
Suzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.