42061
netweters
|
18509
gesprekken
|
19999
vragen
|
Mijn Nvidia shield werkt perfect. Mijn Telenettv app minder nu sedert vorige maand moet ik regelmatig terug inloggen.
We krijgen plots de melding geen netwerk terwijl we kijken, dan duw ik op de toets terug en het beeld komt terug en dan krijg ik plots de melding : u betaalt niet voor deze dienst ondanks dat mijn abonnement wel betaald is. Graag uw hulp.
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Androidtv
Ik kan dit enkel bevestigen. Ook in het buitenland, Tenerife.
verbinding en snelheid ok, fiber en wifi perfect, 200Mbit symetrisch.
Zelfde fenomeen op zowel google chromecast tv als op mijn nvidia shield.
Hoe kan dit bij de juiste support van Telenet terechtkomen?
Eerder werkte de Telenet TV app hier perfect, Nu dus NIET meer.
Meldingen regelmatig van geen netwerk, verschillende keren opnieuw inloggen via QR code.
Ik heb weet van nog minstens 2 telenet klanten hier in Tenerife met identiek probleem...
Bellen met 1e lijns support heeft niet veel zin..., hoe kan dit bij de juiste support van Telenet terechkomen om op te lossen?
Mvg
Inderdaad bij mijn zus ook dezelfde problemen.
HELP
Hi!
Hiervoor zou ik even contact opnemen met de klantendienst van Telenet. Zij kunnen hiervoor eventueel een dossier voor opmaken.
Ok ik probeer dit door te geven aan de klantendienst.
Bedankt
Alles doorgeven aan klantendienst....GEEN REACTIE