Beantwoorden
wjohnsons
Freshman Beetjesweter
Netjes! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-app via Apple TV: maximum bereikt

Beste,

Bij het gebruik van de Telenet Tv-app op mijn apple TV 4K krijg ik volgende melding:

"Maximum bereikt"
"Je hebt het maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken, bereikt. Sluit een van de schermen om op dit toestel te kijken."

Verder heeft het toestel geen problemen, heeft het connectie tot het internet en kan het andere apps zonder problemen draaien.

Het opmerkelijke is dat ik deze melding ook op geen enkel andere device tegenkom:
Volgende platformen werden getest:
iphone ios 17.6.1, ipad ios 17.6.1 , laptop (browsers), google chromecast-tv, shield tv

Heb reeds volgende zaken geprobeerd om het probleem op te lossen:

- Het manueel uitloggen op alle andere devices en vervolgens opnieuw aan loggen op de Tv-app op apple TV =>  lost het probleem niet op.

- Het wijzigen van het wachtwoord van mijn telenet account waarmee ik de app gebruik => lost het probleem niet op.

- Het gebruik van een andere telenet account geregistreerd op een ander adres waar de Tv-app in geen enkele vorm gebruikt wordt => lost het probleem niet op.

- Het verwijderen en herinstalleren van de Telenet tv-app op Apple TV => lost het probleem niet op.

- Vervolgens heb ik tot 5 keer toe contact opgenomen met de Telenet klantendienst, deze konden mij ook niet verder helpen
Hierbij werd 3 keer de call (volgens mij bewust) onderbroken
1 x werd er verteld dat er mogelijks problemen zijn met het achterliggend systeem bij Telenet
1 x werd mijn telenet account wachtwoord door een telenet klantendienst medewerker gereset met de vermelding dat dit "tijdelijk" het probleem zou oplossen, wat niet het geval was (zelfs niet "tijdelijk")

Momenteel zijn zowel de app als het Apple TV OS geüpdatet zodat deze op de laatste versie draaien:

Apple TV 4K => Model: A2843

tvOS => 17.6.1 (21M80)

Als laatste hoop stuur ik dan maar deze post de wereld in, in de hoop dat iemand me kan verder helpen...

Groeten,

Een iet wat teleurgestelde Telenet klant

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet tv-app Apple TV - Maximum bereikt

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
K-330
Experienced Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! WOW! De magic number!

@wjohnsons Ik deel je frustratie en hier ook dezelfde probleem gehad. Maar ik spreek nu van een jaar of 2, ook gebeld naar de klantendienst en zij hadden ook tijdelijk 't wachtwoord gegeven. Herinner mij nog dat je 5 toestellen kon je en één toestel was tot die tijd en dan kon je voor die tijd niet veranderen. En ik kan het nu niet zien, omdat er geen Telenet TV hier is.

'k Weet alleen dat ik op een bepaald moment zelf hier een nieuwe wachtwoord heb aangevraagd en gekregen, mits een bepaalde cijfer dat we hier moesten geven en aanduiden wie er de zo genaamd beheerder was. En toen kon ik een toestel verwijderen.

Het zou heel gemakkelijk zijn geweest, als er instellingen en apparatenbeheer zou staan, zonder eerst de echte beheerder (zonder een wachtwoord). Weg frustratie en stress. Hopend dat er een oplossing komt...

0 Likes
wjohnsons
Freshman Beetjesweter
Netjes! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Beste K-330,

Bedankt voor je snelle reactie.

Met de nieuwe versie van de tv-app bestaat de mogelijkheid niet meer om toestellen zelf te verwijderen.

Dit was vroeger wel het geval, maar gebeurt volgens sommige nu normaal automatisch in de achtergrond heb ik begrepen.

Zoals vermeld in mijn post eerder heb ik geen enkel probleem met het gebruik van de app via andere devices, ondanks de melding op apple tv kan ik nog steeds met een nieuw device (vb. webbrowser of chromecast) inloggen en kijken.

Het probleem lijkt zich volgens mij enkel te beperken bij het gebruik van de tv-app via apple tv.

0 Likes