41747
netweters
|
18276
gesprekken
|
19758
vragen
|
Ik kan al meer dan een maand (!) mij niet aanmelden voor tv te kijken, noch op de webversie noch op de app op mijn telefoon.
Ik heb al verschillende keren contact gehad met de klantendienst maar krijg steeds hetzelfde te horen: het is een technisch probleem dat wordt opgelost, even geduld. Ondertussen heb ik nu meer dan 5 weken geduld.
Als ik mij aanmeld, krijg ik volgend probleem: Geen verbinding - Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar..... dit heb ik enkel als ik mij probeer aan te melden voor telenet tv. Op 'mytelenet' geraak ik wel. Het is dus niet dat ik een fout e-mail of wachtwoord gebruik.
Iemand die weet hoe ik dit het best aanpak? Heb al gebeld, gemaild, via messenger contact gehad... niets werkt.
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Telenet.tv webapp + ios app
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app werkt niet, zowel via website als app?
Als het te lang duurt dan kan je bij Telenet een klacht indienen, als daar geen oplossing uit volgt kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst.
Alle info: Ontevreden? Laat het ons weten
Neem contact via WhatsApp
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
stuur de foto's door wat je krijgt op je scherm met veel mogelijk info
De app heb je er af gegooid en terug opgezet
gebruik je om in mijn.telenet en webmail in te loggen je accountnaam als login en wachtwoord 'x57fictiefnummers5' , '*******' of je hoofd email en wachtwoord? vroeger kon beide dacht ik maar nu misschien niet meer - indien dus in uw geval het eerste probeer het dan tweede eens. in telenet.tv dan. kleine kans dat dit het fixt
Heb al 2x gebeld, 2x via messenger en 2x via whatsapp contact opgenomen. Allemaal zeggen ze 'nog even geduld'...
Je bent best dat je het door geeft aan ombudsdienst telecom
Dit duurt te lang
Je hebt alles geprobeerd app op af
Zeg dit duidelijk in de e-mail naar de ombudsdienst telecom
Na 8 weken zou het moeten opgelost zijn maar dat is het niet