Beantwoorden
Noelamoke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

Sinds kort heb ik mijn digicorder vervangen door een tv-box, ik heb een refurbished model ontvangen.

Bleek dat de spraak met de afstandsbediening maar 1 dag werkt, batterijen vervangen, werkte terug maar 1 dag.

De afstandsbediening is al geruild maar de spraakbediening werkt steeds maar 1 dag.

Zou dit aan de tv-box liggen ?

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: TV box spraakbediening

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

@Noelamoke 

Hoe ben je zo zeker dat je refurbished model hebt gekregen ?  Want dit kan je niet zien en staat los van de spraak bediening of die werkt of niet. 

 

Ik raad je eventueel aan om naar een Telenet center te gaan met de tv box en daar een andere te gaan halen. Misschien kan je ook eens bellen naar de klantendienst of een berichtje sturen met de vraag wat je nog kan doen om dit opgelost te krijgen. 

 

Wat je nog kan doen is eens de 0 indrukken samen met de tv toets ( zie afbeelding ) en dat samen voor 10 sec. Kijk of het eventueel opgelost raakt op die manier.

patrick37_0-1643219086742.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

@patrick37 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb een refurbished tv-box gekregen (met mini-jack en mini scart), die is gratis opgestuurd, was een actie van telenet en kon digicorder gratis opsturen.

Een technieker is al eens geweest, maar zoals ik al zei, spraakbediening functioneert altijd 1 dag en dan niet meer.

Op tv en 0 drukken heb ik al meermaals gedaan, mr helpt niet.

Zal uiteindelijk nr klantendienst moeten terugbellen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

@Noelamoke 

Ik heb ook zo een tv box maar heb geen refurbished en jij dus ook niet. Je hebt tegenwoordig twee modellen tv boxen de V1 en de V2. Kwa functies zijn die hetzelfde meer kwa specificaties net iets anders. Dus je hebt geen refurbished je hebt gewoon de eerste generatie tv box gekregen en die zijn goed en daar is niks refurbished aan.

 

Daarnaast bel idd eens wat ze kunnen op afstand maar kan goed zijn dat ze gaan zeggen om je tv box om te wisselen naar een andere tv box. Weet niet exact waar dit probleem kan liggen ( ik gebruik de functie niet ). Misschien nog eens kijken in de instellingen of er een update beschikbaar is maar normaal update deze vanzelf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

@patrick37 

toch heb ik een refurbished, het stond duidelijk op de leveringsbon.

heb zo de indruk dat die niet goed hersteld is

mr bon ga nog eens bellen en ook tv + 0 nog eens drukken.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

refurbished is niets verkeerd aan

als je de eerste krijgt is dit een refurbished model natuurlijk

je krijgt wel altijd nieuwe kabels en afstandsbediening en een doos er bij

toestel is altijd getest en gewist zoals nieuw

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

@patrick37 en @luc55 

Telenet over probleem verteld, weten niet waaraan dat ligt, maar mag mijn tv-box ruilen.

Geen idee of het dan opgelost gaat zijn, we'll see...

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

Ik heb ook een V1 refurbished gekregen. Dat stond op de bijgevoegde brief. Maar hij werkt goed, geen probleem.

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV box spraakbediening werkt niet

@dannyro 

ik ben wel tevreden over mijn refurbished tv-box maar heb een probleem met spraak bediening.

heb mijn box nog niet geruild want heb iets anders ontdekt

ik wil radio luisteren via versterker, dus moet box+tv aan staan, ik wil via spraak mijn radiozender oproepen, om daarna tv uit te zetten.

wat merk ik nu, bij opstart staat tv per default op ingang "HDMI1" (daarop is tv box aangesloten) op deze positie kan ik geen spraak gebruiken, ik moet mijn ingang steeds wijzigen naar "Tuner2 tvbox" en dat gaat de spraak wel, raar allemaal

iemand ook zo'n probleem ?

zie foto bijlage

20220208_122704.jpg

0 Likes