|
25.760
netweters
|
159.494
antwoorden
|
|
21.498
vragen
|
Ik heb 2 tv-boxen van het merk Formuler. (Z11-pro-max-bt1).
sinds 2 dagen nu werkt de telenet-app hier niet meer op.
Als ik de app wil starten wordt het scherm 2 seconden zwart en gebeurd er verder niets
Ook bij mijn schoonbroer die dezelfde box heeft werkt het niet meer
Er is geen update geweest van de formuler software dus daar lijkt het niet aan te liggen
iemand een idee ?
@Denis1957 de modem al eens herstart met de stekker uit het stopcontact te trekken??
bij iemand anders hielp dit om het op te lossen de problemen met Telenet tv via app en online.
We betalen ervoor hoor. En hebben het recht om te kijken. Het blijft raar dat een app installeren ( Telenet tv en sommige commerciële zenders ) niet kan als je in het buitenland bent.
Het is in ons geval niet de site die het probleem is maar gewoon de app die niet meer werkt. Op de telefoon werkt het wel.
Ja hoor
@Denis1957 je betaald er voor in België en daar zijn de rechten ok voor, eens buiten België kan je een groot deel niet bekijken, de app moet in België geïnstalleerd worden omdat je een abbo hebt voor in België.
NEEN, Ik heb het recht om het in het buitenland te bekijken. Geloof me vrij. Dat staat zelfs ergens op de website van Telenet. VRT Max werkt zelfs perfect.
Kan je toestel de verbinding veranderen en neem het van je mobile telefoon via tethering om te zien of dit wel werkt
Als dit wel werkt zit je met een probleem in je verbinding
Dan zouden er zo maar binnen de 24 uur 3 apparaten slechte verbinding hebben? Alles bekabeld Cat 6 netwerkkabels en als ik er wat anders op aansluit werkt dat perfect.
Zou het gewoon testen je hebt niets verloren gewoon even aanpassen stel niet veel voor en werkt op dit toestel