|
26.296
netweters
|
163.459
antwoorden
|
|
21.967
vragen
|
Ik zou graag een tv kopen waar ik rechtstreeks de Telenet tv app op kan installeren.
Kan ik dan gewoon via de afstandsbediening van de tv programma's bekijken ?
Ik wil af van het streamen via telefoon.
Is dit mogelijk en waar moet ik op letten bij aankoop van tv.
Is voor een 2de tv,ik d8 aan 40 inch.
Alvast bedankt,
Alain
@Alain12 dit is een onzekere keuze om je software van de tv daar van te laten afhangen, niet belet om Telenet binnen nu en X aantal maanden of jaren op een ander systeem over te stappen.
maar op dit moment is een Android of Google versie op tv aangeraden, maar hoelang dat blijft ondersteund weet niemand.
Je koopt best een Google tv je kan ook een Android gebruiken maar je moet opletten dat deze nog updates krijgen bij Android is dit moeilijker
We zien nu bij mensen waar wel goed gaat maar bij sommige gaat niet goed met Android
Mijn voorkeur zou naar Google tv gaan je zal er meer plezier aan hebben
Deze zal ook in principe langste mee gaan zeker als je de Vlaamse wil kijken
Wil je Netflix , Disney+ .... de grote zullen altijd het langste blijven werken op bijna elke tv dat heeft minder belang
En ben maar zeker Telenet zal wel zien da de tv app zal blijven werken zeker met de flo klanten hebben ze geen keuze Google tv , Android en Apple
Ik gebruik al 9 jaar een Apple TV 4K, kleine investering, werkt ook op oudere TVs met HDMI,
met de afstandsbediening van de Apple TV bedien je de TV, de remote is van hoogwaardig alu, itt tot de plastic TV remote, TV remote niet meer in gebruik..
ik heb 1e generatie Apple TV 4K, en die wordt nog gewoon ondersteund, bouwjaar 2017...