Beantwoorden
Kenny3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet tv box aansluiting op switch

Hallo,

 

Even een uitleg, ik had al internet van telenet en nu heb ik ook tv aangevraagd. Ik had een nieuwe decoder gekregen en deze aangesloten. Alles werkt! De decoder zijn netwerkkabel is verbonden met een switch. Deze switch is rechtstreeks verbonden met de telenet modem. De switch staat er omdat de tv, chromecast, en apple tv samen verbonden zijn met de switch. Nu als ik de decoder aansluit op de switch werkt dit even goed en daarna krijg ik ‘ geen netwerkverbinding’ op de tv. Als ik de netwerkkabel rechtstreeks aansluiten op het aansluitpunt waar normaal de switch is op aangesloten, krijg ik geen melding. Dit vind ik raar want mijn andere toestellen werken wel via deze switch.. kan iemand mij helpen?

 

mvg

 

kenny

0 Likes
5 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv box aansluiting op switch

Welke switch gebruik je? Welk type HDMI kabel gebruik je? Als je de switch eens aansluit op het aftakpunt en dan enkel en alleen de TV box erop aansluit, kijk dan eens wat dat geeft? Heb je de netwerkkabel gebruikt die bij de TV box is geleverd?

Never trust in Dust
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet tv box aansluiting op switch

@Kenny3

 

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kenny3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet tv box aansluiting op switch

Bedankt voor de informatie!

hiermee heb ik ontdekt dat als de netwerkkabel van de tv in de switch stak, dat de decoder problemen geeft. Waarom dit komt weet ik niet ma ik ga deze netwerkkabel niet meer insteken.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv box aansluiting op switch

Je kan hem altijd eens vervangen of wisselen met een andere kabel? Nu weet ik niet welk type HDMI kabel,je gebruikt. Je hebt er tegenwoordig met ethernet ingebouwd, en misschien conflicteerd deze dan met nog een extra netwerkkabel?? Wat je kan doen om te zien of uwe HDMI kabel ethernet ondersteunt, is zonder een netwerkkabel op je TV dus enkel met de HDMI kabel je bekabelt netwerk te koppelen aan je TV. Werkt dit, dan ondersteund je HDMI kabel netwerk mogelijkheden en heb je voor jou TV geen extra netwerkkabel nodig...

Never trust in Dust
0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Telenet tv box aansluiting op switch

Normaal gezien zou een switch moeten werken, maar is het een programmeerbare switch?

0 Likes