Beantwoorden
Chris57
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telkens opnieuw registreren via QR-code op TV-app

Thuis heb ik de nieuwe TV box. Volgens de Telenet aanbieding kan je dan overal via de TV app kijken, mits een snelle internetverbinding. 

Op mijn 2e verblijf kijk ik via de TV APP.  (internetsnelheid +/- 236 Mbps ) op een Android TV box.  Er is slechts 1 toestel met de Telenet TV App in werking.

Soms moet ik 4 a 5 keer per avond mij terug registreren met de QR code. Volgens de Telenet klantendienst is dit een beveiligingsregel. 

Dit is toch niet aan te nemen, je verliest telkens een deel van de uitzending bij het uitvoering van de registratie handelingen ?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Registratie TV APP

0 Likes
46 reacties
B1tbull
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telkens opnieuw registreren via QR-code op TV-app

Zopas telenet help desk opgebeld. 

Feedback van de technische dienst :

we zijn druk bezig met overschakelen naar een nieuw IT systeem, de telenet tv app is nu geen prioriteit. Ik wordt dus verplicht om € 19 per maand verder te betalen voor een tv abonnement op een tweede verblijf. Via tv app zou ik de gratis data sim kaart gebruiken van het One abonnement. 

Vermoeden bij deze bevestigd, de tv app blijft relatief onbruikbaar om "kabelknippers" te ontmoedigen, zoveel is duidelijk.... 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telkens opnieuw registreren via QR-code op TV-app

@B1tbull 

Denk niet dat je het zo mag op pakken hoor. 

Ja ze zijn bezig met een omschakeling intern en de tv app zijn problemen mee dat is bekend inmiddels. 

Maar dat ze zeggen het is geen prioriteit lijkt me logisch aangezien ze intern eerst naar het nieuwe IT systeem willen gaan. Dit gaat vermoedelijk toch meer impact hebben gehad als gedacht hadden. 

Dat er problemen zijn met de tv app en de flow app zijn ze zich van bewust maar zolang intern de omschakeling er niet is of niet geheel is afgerond moet men vrees ik toch wat geduld hebben. Vergeet ook niet dat het interne systeem vast hangt aan de apps die ze draaiende houden. En als het technisch gezien intern niet op punt staat kun je niet geheel verwachten dat alles er om heen op punt komt te staan. Dus eerst intern in orde dan de rest. 

Voor de opmerking er komt , ja ik weet dat iedereen verwacht als die een dienst betaald dat het ook werkt ook daar zullen ze zich van bewust zijn. En eenmaal alles afgerond is dan zul je ook merken dat alles werkt waar je voor gekozen hebt of waar voor je betaald.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes