@B1tbull
Denk niet dat je het zo mag op pakken hoor.
Ja ze zijn bezig met een omschakeling intern en de tv app zijn problemen mee dat is bekend inmiddels.
Maar dat ze zeggen het is geen prioriteit lijkt me logisch aangezien ze intern eerst naar het nieuwe IT systeem willen gaan. Dit gaat vermoedelijk toch meer impact hebben gehad als gedacht hadden.
Dat er problemen zijn met de tv app en de flow app zijn ze zich van bewust maar zolang intern de omschakeling er niet is of niet geheel is afgerond moet men vrees ik toch wat geduld hebben. Vergeet ook niet dat het interne systeem vast hangt aan de apps die ze draaiende houden. En als het technisch gezien intern niet op punt staat kun je niet geheel verwachten dat alles er om heen op punt komt te staan. Dus eerst intern in orde dan de rest.
Voor de opmerking er komt , ja ik weet dat iedereen verwacht als die een dienst betaald dat het ook werkt ook daar zullen ze zich van bewust zijn. En eenmaal alles afgerond is dan zul je ook merken dat alles werkt waar je voor gekozen hebt of waar voor je betaald.
Patrick37 | Krak no one is you en that is your power. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.