Beantwoorden
vlm
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Terugkijk TV Fout CS2517

We hebben sinds enkele weken een nieuwe modem (CH7465LG-TN) en een TV-box.
Bij het terugkijken loopt alles goed, maar na een pauze willen we "verder kijken" en komt een pop-up "Bufferen".
Na ca. 10 sec komt "Sorry, we kunnen dit niet afspelen  CS2517". Probeer het later opnieuw... maar dit helpt niet.
Diagnose van de Samsung TV zegt: signaalkwaliteit GOED, aansluiting met netwerkkabel. Netwerksnelheid: ZEER GOED".
Snelheidstest van Telenet: Upload 62 Mb/s,  Download 1,8 Mb/s  Ping 16 ms.
De netwerkkabel gaat naar de Modem en via een switch naar de TV-box.
Ik heb intussen begrepen dat het terugkijken via het netwerk verloopt, niet via de coax.
Switch is CISCO Linksys SE2500
Oplossing ?

Beantwoorden
0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Experienced Superweter
Berichten: 3852
Professional organizer! Topic held(in)! PhD in problem solving! Organisatietalent!

Terugkijk TV Fout CS2517

@vlm is deze snelheid getest via wifi of bekabeld, want je hebt wel lage cijfers als test, heb je one of oneUP als abbo ????

deze lage snelheid kan de oorzaak zijn van de problemen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
vlm
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Terugkijk TV Fout CS2517

Bedankt voor je reactie.
De snelheid is gemeten bekabeld.
Ik heb nog Internet Fiber 200.
Ik heb de testen herdaan nu de PC rechtsstreeks aan de telenet-modem:

Download: 72 Mb/s, Upload 18 Mb/s, Ping 13 Ms, Jitter: 10 Ms.
Op zondagnamiddag 17u.
Ik zal eens Telenet contacteren over de slechte waarden.

Beantwoorden
0 Likes