Beantwoorden
Poemeloem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?

Moet de nieuwe tv box onder stroom staan als er opnames geprogrammeerd zijn? Alles wordt toch opgeslagen in de cloud?

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Tv box

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?

@Poemeloem neen moet niet voor programma’s op te nemen en te programmeren (kan via de app) maar om een actief abbo met de tv box te behouden moet die aanstaan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Poemeloem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?

Bedankt Krak, maar dat de box onder stroom staat of niet, heeft toch niets te zien met het abonnement. Ik ben enkel van plan, gezien de huidige energieprijzen, de box zonder stroom te zetten als ik ze niet gebruik, (bv ‘s nachts)

0 Likes
Ex-Netweter
 

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?

Mijn tv en box zet ik zonder stroom als ik overdag ga werken en ‘s nachts. Die heeft zelfs een week zonder stroom gestaan toen ik op vakantie was. Heeft niks met een abonnement te maken. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?


@Poemeloem  schreef:

Bedankt Krak, maar dat de box onder stroom staat of niet, heeft toch niets te zien met het abonnement. Ik ben enkel van plan, gezien de huidige energieprijzen, de box zonder stroom te zetten als ik ze niet gebruik, (bv ‘s nachts)


Dat gaat perfect!

@Master-Magic  bedoeld enkel maar als je je TV-box niet meer zou gebruiken en constant zonder stroom zou zetten dan wordt hij gedeactiveerd en dan werkt niets meer dat samenwerkt met de TV-box dus ook de app niet. Maar enkel 's nachts zonder stroom zetten is geen enkel probleem. Nog een voordeel van de TV-box want dit kan niet met een Digicorder.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?

's nachts worden er updates en de zendergids bijgewerkt zeker nu dat de zender aan het verplaatsen zijn op de achtergrond

de nr blijft de zelfde maar de frequentie niet

zet toestel op spaarstand

dat de app dan nog goed werkt weet ik niet

0 Likes
Poemeloem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Tv-Box onder stroom staan bij geprogrammeerde opnames?

Bedankt Luc55

0 Likes