41224
netweters
|
17786
gesprekken
|
19214
vragen
|
Bij mij werkt de tv app niet zo goed. Dikwijls blijft die hangen en is die gewoon geblokkeerd en dan kan ik niks doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Nini_ingrid1, kan je even delen wat voor toestel (merk + type) je hebt? Heb je het al eens geprobeerd op een ander toestel?
Hangt de app vast bij alle handelingen of bij enkele specifieke (bv. opnames, instellingen, tv-gids, ..)?
Ik heb een ipad mini2 waarop ik de app gebruik en als ik iets wil opzoeken blokkeerd de app od als ik naar een programma wil kijken dan blijft het ook gewoon hangen en zie ik niks. @Suzy
@Nini_ingrid1, welke versie van iOS staat er op je iPad? Dit kan je normaal vinden via Instellingen > Algemeen.
Daarnaast kan je altijd eens proberen om de TV-app opnieuw te installeren.
@Nini_ingrid1, bedankt! Met die iOS versie zou het zeker moeten werken. Best de app eens opnieuw installeren en als dat niet helpt, neem je best even contact op met Telenet via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.