Beantwoorden
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Tv-box gehaald en dubbele bestelling

Hey hey,

 

zaterdag in Mechelen mijn digicorder gaan omwissel naar tv-box. So far so good. Box ook onmiddelijk meegekregen. Ik had nog een gekochte digibox ook actief( die ik al ff niet meer gebruikte). Mocht dus van mij er ook uit; dit ging automatisch volgens fe winkelbediende. Eenmaal thuisgekomen zie ik in mijn mailbox een mailtje ikv aangepaste diensten. Ik denk fijn.. dus niet. Blijkt dat er ook nog eens een extra bestelling gebeurd is van nog een tv box en 2 powerlines aan 1 euro huur t stuk. Dat samen met de verzendkosten van 5 euro aaaaaarggggg. Ik installeer ondertussen de box en bel naar telenet.  Ai ja dat is idd raar en u bent zeker dat u een box hebt meegekregen ? ( LOL ). Ik zeg ja maar ondertussen staat er cs1010 op... ok. Dossier aangemaakt voor de dienst die de bestellingen doen, want in het weekend werken ze niet. Kans was ook klein dat ze het dossier op tijd zouden zien. Dus boodschap: pakker Weigeren meneer of binnenbrengen...

 

ik zeg ok... prima maar zorg er ni gewoon voor dat die 2 x 1 euro niet aangerekend wordt en de 5 eur verzendkosten. Wachten kreeg ik als boodschap.. ( doet me denken aan mijn pa voor wie ik een digicorder ben gaan halen en die ook zoiets heeft gehad : ze hadden ook ng eens een technieker ingeboekt en een 2de digicorder ).. maar goed

 

dan de foutmelding. Andere dienst. Super lieve ‘madam’ aan de lijn die zich al direct excuseerde.. ja ze gaf toe dat er heel wat misloopt met activaties etc... ze kon een dossier aanmaken maar dat zou pas ten vroegste maandag opgepikt worden , maar kon 5 werkdagen duren. Ze hoorde de verontwaardiging in mijn stem.. ja de systemen hebben blijkbaar even platgelegen en dat is mogelijk de oorzaak dat de activatie niet is doorgekomen ( want ik zie uw box ook niet staan ; enkel uw digicordere

box). Kreeg de raad terug te rijden naar de shop in mechelen met t stickertke met s/n op... ondertussen al ingestapt en ng steeds aant bellen met t lieve ‘madameke’... dus weer tijd erin steken

 

winkel binnen direct geholpen. Idd foutje. Terug geactiveerd en stond in progress...

 

maar ikv de extra bestelling, ai ja dat is raar maar daar kan ik niets aan doen. Ze beloofde t maandag op te volgen en met de dienst contact te nemen... dus ben benieuwd .. of @Suzy kan jij hierin iets betekenen ?

 

Onderussen ook thuisgekomen en d ebox stond mooi te spelen.. (zaterdag dus )

 

enfin kort maar krachtig verhaal :/)

0 Likes
4 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv-box gehaald en dubbele bestelling

@rolelael, bedankt voor je duidelijke post. Inderdaad het één en ander foutgelopen, zo blijkt! Zoals ik het nu kan afleiden, werkt je TV-box goed. Maar ben je hiervoor wel een 2de keer moeten langs gaan in het Telenet winkelpunt in Mechelen. 

 

Voor de dubbele bestelling, zie ik dat er een dossier open staat. De dame met wie je gebeld hebt, heeft dit aangemaakt en gevraagd om de bestelling te annuleren. Ik zou wachten op de afhandeling hiervan. Indien ze de bestelling toch bij je zouden aanbieden (levering), mag je dit uiteraard weigeren. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Tv-box gehaald en dubbele bestelling

Vandaag het pakket v postnl met de 2de tv box en 2 PL’s geweigerd... so far so good

 

Kom ik thuis deze avond... huidige tv box gedesactiveerd!!!

 

dat is toch om v achterover te vallen .. ik bel en doorverbonden met gelukkig een zeer vriendelijke dame die de hulp inriep v e collega.. en box terug ok na 30 min telefoon. 

 

Ik vraag en hoe komt dit? Ze hadden geen idee

 

op t moment zelf stond mijn box ook niet meer op mijn.telenet.be

 

waarsch een automatisch process dat door de weigering v het pakket alle tv boxen dan maar eruit smijt

 

ben net gaan kijken en idd de 2 PL’s die er sinds zaterdag stonden en het extra vakje om een tv box ten activeren was nu ook weg ( dus de 2de verkeerde tvbox en 2 Pl’s die ik niet gevraagd had )

 

misschien moet Telenet hun processen toch eens nakijken 

 

grtn

0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Tv-box gehaald en dubbele bestelling

En wat krijg ik net binnen @Suzy  uw aangepaste diensten. 4,45 eur 2 de tv box... die ik niet heb

 

Telenet al getwitterd maar dit blijft maar mislopen, net zoals mijn euvel bij mijn vader paar weken terug.

 

spijt me enorm om dit te zeggen, maar het is er echt over

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv-box gehaald en dubbele bestelling

@rolelael, ik heb jouw situatie specifiek eens doorgegeven aan enkele collega's om te bekijken. Zodat ze kunnen achterhalen wat er precies is foutgelopen en hoe men dit in de toekomst kan vermijden richting andere klanten. Dat de actieve TV-box werd gedeactiveerd, zodra je de bestelling via Post NL weigerde, lijkt me niet zo logisch. Dit wordt dus zeker bekeken! 

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.