Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Tv box voor iedereen.

Beste medenetweters...

 

Ik ben 18, en mijn vader (de baas in huis) is al ewa zenuwachtig aan't doen voor de nieuwe tv box. Alleen al voor YouTube op de tv te kunne zien zonder de PS4 of Chromecast.

Onze huidige box is het stilletjes aan aan het begeven. We waren niet geselecteerd en er komt geen nieuwe 'huidige generatie' box in huis. Kunnen jullie me aub een periode geven VOOR DE LENTE? Want ik wordt het stilaan zot.

 

-Nick

Zoon van baas.

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv box voor iedereen.

Huurbox? Niet opjagen, je kan nu al makkelijk een vervangbox halen van de huidige versie. Dan heb je nog rustig de tijd om de nieuwe af te wachten. Voor zover ik begrepen heb zal die ook enkel op huurbasis zijn.

Trouwens nog geen Smart TV? Daar kan je ook meestal al op youtube zonder dat je een box nodig hebt. Mijn recente LG heeft Netflix, Youtube, enz. standaard aan boord. Daarvoor zal ik alvast de nieuwe box nog niet aanschaffen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv box voor iedereen.

@Ex-Netweter zoals je hier kon lezen op het forum is er door een klant ook die vraag gesteld geweest van hoe lang de test periode nog loopt en men zei hier tot zeker in april, dus kan je zelf rekenen dat de box nog niet voor die periode word op het grote publiek losgelaten, 

wees gewoon geduldig en wacht nog even, je kan zoals @igvfer zei nog altijd je huur box omruilen voor een nieuwere en gebruiken tot de nieuwe telenet box voor iedereen beschikbaar is.

wees blij dat de test periode verlengt is zodat alle bugs er uit gaan en de klant geen problemen meer heeft ermee.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Tv box voor iedereen.

Ik ben zelf ook 0 geduld, maar zal voor “ergens voorjaar 2019” zijn...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 202
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Tv box voor iedereen.

@Ex-Netweter tvbox heeft nog redelijk wat bugs en tuurlijk ist leuk boxke als ie doet wat moet, maar Netflix regelmatig raar beeld,films en series nog steeds HD ready ipv full HD en 4k, vertragingen bij laden content...dat zijn zaken die nog volledig op punt moeten gezet worden. Dus nog tijdje geduld zodat ze perfect werkende tvbox kunnen leveren.

Follow the White Rabbit
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv box voor iedereen.

@Umbra666 als zenders maar tot 1080i uitzenden kunnen ze niet in de progressieve beeldverwerking uitzenden, 

de box moet je dan op hogere kwaliteit zetten zodat de box dan de verwerking doet,

bij sommige kunnen ze de box op 4K zetten en word die zo doorgestuurd op hun 4K tv ook.

is ergens een conflict tussen de tv en de telenet box, kan liggen aan de gebruikte HDMI poort en TV.

maar dat is voor elke tv dan weer anders.

het moet door de klant zelf uitgezocht worden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Tv box voor iedereen.

@Ex-Netweter als u digicorder niet meer behoorlijk werkt, ga die dan toch omruilen voor een andere digicorder kost niets en u bent gerust tot de tv-box word uitgerold.

Jos

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 202
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Tv box voor iedereen.

@Master-Magic dat de zenders niet full HD, laat staan 4k uitzenden weet ik wel, hoelang heeft het niet geduurd toen HD al jaren gelanceerd was, de zenders hierin uitzendde. Ik heb het over hun eigen content in de tvtheek. De content van Netflix heeft vb wel beter beeld.

Follow the White Rabbit