24806
netweters
|
152828
antwoorden
|
20743
vragen
|
Ik heb 2 TV Boxen (1 in woonkamer, 1 in slaapkamer).
Het lijkt mij dat de TV box niet moet aanstaan om toch Telenet TV te kijken via de Telenet app via "Chromecast met GoogleTV"?
Klopt dit?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet TV kijken zonder dat Tv box aanstaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, je kan de TV-box gerust terug in de doos steken als je uitsluitend televisie kijkt via de Telenet TV-app op het Google TV-platform.
Je TV-box hoeft niet aan te staan om Telenet TV te kijken maar hem in de doos steken zou ik toch niet doen.
Het is een veel te fijn machientje om in de doos te steken. Ik kan 'm althans niet meer missen.
Hij zal ook na 3 maanden gedeactiveerd worden als hij terug in de doos steekt en dan weet ik niet of je via Telenet TV nog gaat kunnen kijken.
Dat is wellicht omdat jij de Google TV-ervaring niet kent. Dat werkt vele malen vlotter dan de Telenet TV-box wanneer je verschillende diensten zoals Netflix, Disney+, Youtube en Telenet TV wil combineren.
De Telenet TV-box is 100% nutteloos als je Google TV hebt.
@Ex-Netweter
Ga er niet te veel over in discussie want dat is zinloos.
Maar ik kan je zeggen de tv box ervaring is uitstekend ( beter dan wie dan ook ).
De Google tv heb ik niet , komt er niet en wil ook niet. De tv app werkt perfect en de tv box werkt uitstekend.
Einde van deze discussie want het is off topic en niet relevant voor TS.
@Ex-Netweter
Geweldig! De mening van iemand die zelf geen TV-box heeft.
En begin weer niet van horen zeggen hé. Dat verhaal zijn we hier al zo moe als kouwe pap.
Het lukt me nog steeds niet om de Disney+ app te installeren op de Telenet TV-box. Wel vervelend als je "The Mandalorian" volgt.
Je kan beter Google TV gebruiken, dan heb je alles wat je wil kijken meteen op dezelfde plaats in een veel vlottere gebruikersomgeving.
Bedankt aan allen die gereageerd hebben.
Ik ga de TV-box laten afstaan en zien wat er gebeurt na 3 maanden...
Groeten,
Als je TV-box wordt gedeactiveerd.
Terug activeren kan je 50 euro kosten....