Beantwoorden
TRMNT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Van Digicorder naar TV box

Sitatie:

Living = Digicorder

Slaapkamer = Digibox en Apple TV

 

Vraag:

In geval van overstap van digicorder naar TV box ..... dient de Digibox op de slaapkamer dan ook vervangen te worden? Of kan ik TV en opnames bekijken vanop de Telenet-app die ik op de Apple TV zou installeren? 

 

Hoeveel bedraagt de opslagcapaciteit voor de opgenomen programma's in de " Telenet Cloud " ?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Van Digicorder naar TV box

@TRMNT 

Als je besluit om over te gaan naar de tv box dien je de digicorder en de digibox binnen te brengen. De tv box zal niet met de andere communiceren aangezien die via een ander platform werkt. 

 

Voor jou opnames in de cloud heb je tot 200 uur die je kan gebruiken. Via de Apple tv kan je idd ook dan je opnames bekijken via de tv app.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRMNT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Van Digicorder naar TV box

Bedankt voor uw snel antwoord patrick37 ! Ik snap perfect dat de oude digibox niet communiceert met de nieuwe TV -box, doch mijn vraag in concreto is: Als ik in de living een TV-box plaats, volstaat dan op de slaapkamer een TV met Apple TV waarop de telenet app staat om zowel TV als de opnames te kunnen bekijken, of is een bijkomende TV-box op de slaapkamer noodzakelijk.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Van Digicorder naar TV box

@TRMNT 

Nee je hebt dan aan 1 tv box genoeg om te kunnen genieten van je tv app op de Apple tv. Je kan dan in de slaapkamer tv kijken , wel bepekrt aantal zenders , en je kan je opnames bekijken. Dus het volstaat gewoon één tv box te plaatsen in je living. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.