24779
netweters
|
152634
antwoorden
|
20726
vragen
|
De laatste 2 weken heeft de tv-box problemen na het bekijken van een opname.
Enkel als je de opname langer dan 5 a 10 min bekijkt.
Bij kortere testen loopt het goed.
Als je na de opname op de back toets drukt verschijnen de tekst en functies pas na 30 sec.
Geen enkele reactie op andere toetsen op de afstandsbediening (behalve de aan/uit toets).
Het probleem stelt zich bij verschillende opnames en zenders.
Reset via powerschakelaar biedt geen oplossing.
Nog mensen met dit euvel?
Je kan de volgende reset nog proberen:
Ik heb dit probleem ook sinds deze week, Maandag eerste keer gehad en sinds dan wel sporadisch
@Ex-Netweter
Is dat niet hetzelfde als de factory reset die je via het menu kan doen?
Zelfde issue hier... Vermits de paginas op de tv box vanop afstand worden ingeladen denk ik dat daar het probleem ligt...
Ook veel moeite met afspelen van opnames of het verwijderen ervan. Sinds vorige week.
@Suzy Weet jij hier meer over? Want begint zeer vervelend te worden...
iets nieuw ( tv box )heeft kleine problemen dat nog moeten worden aangepakt worden geef het door aan telenet ze zetten het op de lijst
Ik heb dit op mijn eigen TV-box nog niet opgemerkt, maar jullie zijn wel met enkelen precies.
Dus even om zeker te zijn:
Dit gedrag merk je alleen wanneer je langer dan 5 à 10 minuten naar een opname kijkt en vervolgens op back drukt (om uit de opname te gaan). Vervolgens duurt het om en bij de halve minuut voordat het menu en de opties tevoorschijn komen. En dit onafhankelijk van de zender waarop de opname is gemaakt. Correct?
Trouwens: als iemand van jullie er een filmpje van kan maken, zou dat erg handig zijn voor de collega's achterliggend.
@NickB @Kcquipor @Tjappe1 @Ex-Netweter ervaren jullie dit gedrag vandaag ook nog steeds?
Heb ondertussen vernomen van de collega’s dat er tussen maandagavond tot gisterenavond een probleem was met de TV-box. Blijkbaar kwam slechts 2/3de van het verkeer via IPv6 toe en schakelde de box na een time-out over op IPv4 communicatie. Dit tezamen zorgde voor héél wat vertraging op de communicatie en had een aantal zichtbare gevolgen (bv. CS2x17 & 8400 errors).
Jullie meldingen lijken hier mogelijks ook door veroorzaakt te zijn.
Bedankt voor de info!
@Suzy Klopt. Het lijkt alvast iets vlotter te gaan. Bij mij ging het vooral bij het gebruiken van de menus die merkelijk trager waren en opnames wissen of opnemen duurden een eeuwigheid.
Veel storingen ook tijdens het kijken van de opnames. Mss dat die nu weg zijn. Zal er op letten...
Hi Suzy,
Vandaag dit probleem niet meer gehad 🙂 zal gelukkig opgelost zijn.
Zal de komende dagen het nog in het oog houden.
Bedankt Suzy voor de feedback.