Beantwoorden
Bekker
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
It's your ninth party! De vlam zit erin. Trick or treat? Dat loopt vlotjes.

Verder kijken naar opnames TV-box lukt niet

Hey allemaal,

Wij hebben sinds kort een tvbox en we hebben een probleempje...

Als wij een opname bekijken van een programma, en we stoppen tijdens die aflevering ergens omdat we gingen slapen dan kan je normaal gezien de volgende dag verder kijken, maar wij dus niet. Bij ons staat er enkel terug van begin kijken?? Raar toch. Doen wij iets verkeerd of is dit een bepaalde instelling?

Bedankt alvast

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Tvbox en opnames

0 Likes
4 reacties
Bekker
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
It's your ninth party! De vlam zit erin. Trick or treat? Dat loopt vlotjes.

Verder kijken naar opnames TV-box lukt niet

We zijn even zelf aan het zoeken ook en stuiten op nog iets raar. Mijn vrouw kijkt bv naar mooi en meedogenloos. En in de helft van de aflevering komt er ineens de vraag via een popup om de volgende aflevering al te starten?? Als ze dan even niet oplet begint die dan ook. Zet ze een aflevering op pauze en ze klikt inzet menu verder kijken op verder kijken begint ook de volgende aflevering. Dus wij kunnen eigenlijk nooit gewoon een aflevering van iets hervatten. Das toch niet de bedoeling denk ik dan

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verder kijken naar opnames TV-box lukt niet

@BekkerHeb je de box al eens herstart???? Helpt soms bij problemen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bekker
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
It's your ninth party! De vlam zit erin. Trick or treat? Dat loopt vlotjes.

Verder kijken naar opnames TV-box lukt niet

Ja hoewel we hem nog maar twee weken hebben heb ik hem al eens gereset

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Verder kijken naar opnames TV-box lukt niet


@Bekker  schreef:

We zijn even zelf aan het zoeken ook en stuiten op nog iets raar. Mijn vrouw kijkt bv naar mooi en meedogenloos. En in de helft van de aflevering komt er ineens de vraag via een popup om de volgende aflevering al te starten?? Als ze dan even niet oplet begint die dan ook. Zet ze een aflevering op pauze en ze klikt inzet menu verder kijken op verder kijken begint ook de volgende aflevering.


Dat is inderdaad moeilijk. Enige oplossing terug gaan naar volledige lijst en vorige aflevering terug starten, stuk doorspoelen en kijken maar wel goed opletten of je hebt het weer zitten... wel omslachtig...

0 Likes