Beantwoorden
Stefanie01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verlichting afstandbediening TV-Box uitschakelen

Hallo ,

Ik vind hier heel vaak de vraag hoe de verlichting aangezet moet worden af het 'kaske van tv'( zoals ik het noem . Nu is mijn vraag juist , kan dit ook afgezet geworden? Ik heb echt het gevoel dat ik elke 2 maand ! Mijn batterijen moet veranderen.  Ik moet wel toegeven dat ik dit met 1 van de 2 kaskes meer moet doen . Ook heb ik al verschillende merken gebruikt en dus niet enkel de "rommelmerken" . Ook ben ik al een een nieuw kaske gaan halen . Ondertussen ben ik al 2x terug gegaan voor een nieuw . Maar vind dit wel heel lastig . Zou het effectief door de verlichting komen of wat kan ik nog doen ? 

In de winkel vonden ze dit ook heel vreemd ( die dachten waarschijnlijk dat ik zelf geen batterijen wou kopen ) na 20 keer klopt dat wel ! 

Sorry voor het lang berichtje , hopelijk kan iemand me helpen ! 

 

Alvast bedankt Stefanie

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: Verlichting afstandsbediening

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Verlichting afstandbediening TV-Box uitschakelen

@Stefanie01 

De verlichting van de afstandsbediening (AB) van de TV-box (versie 1) kan niet afgezet worden.

De nieuwe versie van de TV-box (dus versie 2, duh) heeft geen verlichting in de AB.

Je kan echter V1 niet omruilen voor een V2.

Ik heb oplaadbare batterijen in de AB van mijn TV-box V1.

2 sets van 4 stuks en zo dus altijd één set opgeladen klaar.

Deze batterijen gaan jaaaren mee!

Je moet dan wel nog een lader kopen of je hebt er misschien nog één liggen.

De lader en batterijen kan je goedkoop in de Action kopen! Voor 16 euro (alles samen) ben je gesteld!

https://www.action.com/nl-be/p/varta-batterijoplader/

https://www.action.com/nl-be/p/varta-oplaadbare-batterijen-aaa/

Sorry voor het lange antwoord 🤣

 

Stefanie01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verlichting afstandbediening TV-Box uitschakelen

Voodooking

1st en vooral,  Jouw antwoord is zeker niet te lang . 

2 zeker wel nuttig ! 

Het geld dat in in mijn verschillende AAA batterijen heb gestopt is al meer dan die 16€ . Dus ik ga zeker tripje doen naar de Action . 

 

Super bedankt ! 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verlichting afstandbediening TV-Box uitschakelen

Ondanks dat de tv hier elke dag aanstaat heb ik die batterijen nog maar één keer vervangen op al die tijd dat ik de tv box heb. Deze staat toch al 2 jaar in huis dus merk er weinig van eerlijk gezegd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes