24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Wie kan mij dit uitleggen. In playmore opent de eerste aflevering van een serie zich met S en een pijltje naast. Dit betekent dat de Streamz app zich opstart, er staat wel onder is ook beschikbaar in S waardoor hij onmiddellijk opstart. Alle andere afleveringen hebben dit niet die staan op S en ook beschikbaar in S met pijltje naast. Dit is zeer vervelend. Wat is het verschil tussen beiden S en S met pijltje.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Playmore
Met het pijltje is de Streamz-app; het andere is Streamz rechtstreeks op de TV-box.
Velen vroegen om de Streamz-app te krijgen als alternatief voor het ingebouwde Streamz aanbod in de “Streaming”-sectie van de TV-box.
Het aanbod zou wel gelijk moeten lopen, als je merkt dat dit bij een specifieke serie niet klopt dan laat je dat best weten aan de klantendienst.
De eerste aflevering kan elke tv klant zien gratis zou daarmee kunnen zijn de volgende moet je een Streamz abo hebben
De foto's kunnen we morgen pas zien dat laten zien hebt
Ok
maar waarom opent zich bij alle series de eerste aflevering via de streamz app en alle andere afleveringen via de tv box. Toch vreemd, dit is mij nu pas opgevallen, was vorige week nog niet.
je kunt de eerste aflevering ook openen via de tv box, maar dan moet je eerst via is ook beschikbaar op gaan.
Heb jij ook playmore?
als ik via streamz kijk is er ook geen issue. Dit is alleen via playmore, de eerste aflevering opent via de streamz app en alle volgende afleveringen gaan via de tv box. Ik kan dit wel veranderen door bij de eerste aflevering te klikken op "Ook beschikbaar op"
@Royal schreef:als ik via streamz kijk is er ook geen issue. Dit is alleen via playmore, de eerste aflevering opent via de streamz app en alle volgende afleveringen gaan via de tv box.
Wat bedoel je met “via Play More” je kijkt op je TV-box ofwel via het Streaming menu of via de Streamz-app. Dat zijn de 2 opties ongeacht of je Streamz (geabonneerd via Telenet) of Play More hebt
Ik kijk via het streaming menu, open playmore, kies een serie. Als je nu de eerste aflevering wil bekijken dan opent zich de streamz app, bij alle volgende afleveringen gaat het via de TV Box. Dit was nooit is pas sinds vorige week.
Zie bijgevoegde foto's. De eerste aflevering is via streamz app en de tweede via de TV box. Vreemd?
Klantendienst eens gebeld en het schijnt een algemeen probleem te zijn met playmore.