42191
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Bestaat er een mogelijkheid de voortgangsbalk te verplaatsen (of te verkleinen) naar elders op scherm zodat bij het doorspoelen de ondertitels toch zichtbaar blijven. Nu komen deze 2 over elkaar te liggen zodat ze moeilijker leesbaar zijn. Indien dit niet kan momenteel dan graag nogmaals doorgegeven worden aan het betreffende team om dit als optie in te bouwen in de instellingen. Heb dit een aantal jaren geleden al aangevraagd, bij deze nogmaals langs deze weg.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: voortgangsbalk Tv Box
Zo ver ik weet is die mogelijkheid er niet dus kan je niks aanpassen.
Of dit komt geen idee zou dan de helpdesk eens bellen en vragen of ze dit door kunnen geven aan de betreffende diensten. Misschien kan het dan zijn dat het er komt.
Onze moderatoren zijn niet privé hier om dit soort dingen allemaal door te geven die zijn er voor om hier het forum in de juiste banen te begeleiden. Moesten er nu echt al tig topics zijn met hetzelfde er in dan kunnen we dan eens bundelen en doorgeven aan onze moderators.
Beste Patrick,
Bedankt voor je antwoord.
Dit werd al meerdere keren telefonisch doorgegeven sinds de nieuwe TV box beschikbaar is. Vandaar dat ik langs deze weg probeer omdat er in mijn omgeving meerdere mensen zijn die er zich aan storen (maar niet de moeite nemen dit te melden), wie dit ook zo ervaart kan mss de moeite nemen dit ook nog eens te melden. De voortgangsbalk neemt op zich al zeer veel plaats in op het scherm. Een optie om deze na een aantal seconden te laten verdwijnen zou ook een optie kunnen zijn.
Bij de digicorder kan je hem op 1 sec zetten de balk
Je kan dit vragen of ze dit ook voor de tv box willen doen dan wordt dit op de agenda gezet of er iets nog zal gebeuren
we weten het niet nu wordt er meer aan de ip box gewerkt
Op de TV-box kan je deze balk laten verdwijnen door op de "back" toets te drukken.
Santa, u bent de grootste redder in nood. Thanks!!!!
Weet niet of er ook een oplossing is bij Nederlandstalige programmas waar er zo zwarte balk ondertitels (witte tekst) op komen (bij ABN). De witte ondertitels zijn dan inderdaad gewoon leesbaar nu. De zwarte balk ondertitels verdwijnen tijdens het doorspoelen volledig.