Beantwoorden
MPhelps
Freshman Beetjesweter
Dag van de Chocolade En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Waar kan ik nieuwe ideeën voor digitale tv doorgeven?

Waar kan je terecht als je een nieuw idee over een nieuwe functie hebt die nog niet bestaat op digitale tv. Iets waar het tv kijken nog verbeterd en vergemakkelijkt. 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Nieuwe ideeën digitale TV

0 Likes
3 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Laat het hier maar weten telenet leest mee is het goed te doen wie weet komt het wel  voor oude toestellen en nieuwe toestellen

zet er wel bij als voor een bepaald toestel gaat er zijn 5 toestellen in omloop  of als voor de app is laat het duidelijk weten

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@MPhelps op De Netweters worden er wel vaker suggesties gedaan door klanten en leden over Telenet producten. Dus laat het je zeker niet tegenhouden. Zoals @luc55 aangeeft lezen wij hier dagelijks mee en geven we regelmatig ook suggesties intern door. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MPhelps
Freshman Beetjesweter
Dag van de Chocolade En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Hallo

Mijn idee was het volgende,

Als je naar een programma kijkt bv. Live voetbal ofzo dan zie je soms iets dat je graag zou willen terugzien maar omdat het live is spoel of pauzeer je dit niet. Het is pas in een saai stuk dat je even zou terugkijken. Nu moet je terugspoelen en is het ongetwijfeld van 'waar was dat nu' 

Mijn idee was dat je een herinneringspunt kan zetten. Gelijk een vlaggetje plaatsen mbv de afstandsbediening en waar je op een moment gewoon direct naartoe kan zonder zoeken. Dan kom je automatisch terug op da punt of zo'n paar seconden ervoor. 

0 Likes