Beantwoorden
Bartp
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Wanneer komt update 4.20?

Iemand een heads up over de nieuwste update 4.20 ?? Zou het probleem moeten oplossen van te zacht volume via versterker. Integratie Google Assistant ook welkom. Dit is wel beschikbaar op de oude digicorders, maar niet op box... Jammer.

5 reacties
Smets56
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Topicwurm! Say what?! Complimentendag On a roll...

Wanneer komt update 4.20?

Ik heb @Suzy hier enkele dagen geleden ook een bericht voor gestuurd maar nog geen antwoord mogen ontvangen door het weekend..

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt update 4.20?

@Smets56 ik heb jouw privébericht zaterdagnamiddag ontvangen. 

 

We hebben nog geen informatie over de nieuwe TV-box update. Heb eens nagevraagd of er al een timing gekend is. Wat er in de update zal zitten, dat zal ik delen eens het zover is, want ook daar heb ik momenteel nog geen zicht op.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer komt update 4.20?


@Bartp  schreef:

Iemand een heads up over de nieuwste update 4.20 ?? Zou het probleem moeten oplossen van te zacht volume via versterker. Integratie Google Assistant ook welkom. Dit is wel beschikbaar op de oude digicorders, maar niet op box... Jammer.


Is geschrapt. Wordt direct naar 4.21 gegaan. Daar zou ook beeldfilter uitgehaald zijn.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt update 4.20?

Ik kan inderdaad bevestigen dat de 4.20 versie niet uitgerold zal worden bij Telenet. De TV-box zal ineens naar software versie 4.21 gaan. De huidige timing is trouwens maart, maar die kan nog schuiven. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer komt update 4.20?


@Suzy  schreef:

Ik kan inderdaad bevestigen dat de 4.20 versie niet uitgerold zal worden bij Telenet. De TV-box zal ineens naar software versie 4.21 gaan. De huidige timing is trouwens maart, maar die kan nog schuiven. 


@Suzy Laat ons hopen. Want er zitten nog een paar hardnekkige bugs in. En die beeldfilter mag er zeker uit...

0 Likes