Beantwoorden
LordCoeCoe
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Topicvreter! BINGO!

Wanneer krijgen alle bestaande TV klanten IPTV?

Als bestaande TV klant moet ik helaas 50 euro betalen. Dit lijkt me bijzonder onnozel. Volgens mijn lokale Telenet winkel hebben ze heel veel IPTV's in stock, er is dus meer dan genoeg voor iedereen, waarop wacht Telenet?

16 reacties
LordCoeCoe
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Topicvreter! BINGO!

Nee, maar serieus? Ik heb net die TV box IP besteld zodat ik die andere terug kan brengen. Nu moet ik 10 cent voor niks betalen. Jeetje.

Is dat niet van 27 april? Dus dat betekent dat de Telenet mensen tegen me hebben gelogen? Of hebben ze dat letterlijk vandaag aangepast?

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Het is verandert zo te zien 

Wil je je gehuurde (HD) Digibox of Digicorder wisselen naar een nieuwer model? Dat kan
gratis.

• Wil je je TV-box omwisselen naar een nieuwe TV-box IP? Dat kan gratis.

• Je kan altijd kosteloos van internet-, digitale tv- of telefoonabonnement veranderen.
Wil je je oude modem wisselen naar een nieuwe modem, dan betaal je hiervoor wel een eenmalige
bijdrage van € 50.

Van die modem heb ik mijn twijfels over welke zouden ze het hebben de laatste is +- 4 jaar oud 

Dan is de rest ouder dan 8 jaar +- is ook bijna op hun grens 

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Nieuwe-F-ST3896LG-TN-wifi-modem/td-p/1579...