Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

Foutje op komst op NPO2. Serie Craith- Hidden.

We hebben daar tweemaal aflevering 1 gehad , dit volgens nr en korte inhoud, maar gelukkig 1 en 2 in werkelijkheid.

Nu ondertussen 3 en 4  opgenomen.

Maar........ volgende zaterdag komt volgens de  TV-box ineens 7.

Dus dreigen wij 5 en 6 te missen ......

 

Het wordt nog gekker, nu is 9 mrt in de planning verschenen met Aflevering EEN voor de derde keer ????

Trek jullie toeleverancier eens aan zijn oor !!!!!

Tags (1)
0 Likes
33 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Theo2, lijkt inderdaad niet correct te zijn. Het zou (volgens de TV-gids op de NPO2 website) aflevering 5 op 2/03 en aflevering 6 op 9/03 moeten zijn. Ik geef het eens door aan het entertainment team, zodat het kan opgepikt worden met de aanbieder. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

Ondertussen tweet antwoord van KRO NPO2

 


Hoi Theo, wat vervelend dat het niet goed in de gids staat. Elke zaterdag is er een aflevering van Hidden. Komende zaterdag komt aflevering 5.

 

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy

Men heeft al iets veranderd, maar volgens mij kan dat voor gekke effecten zorgen.

Volgende zaterdag 2/3 heeft men laten staan op afl. 7 , en 9/3 zet men nu op afl. 6, dat laatste is correct.

Ik vrees dat het gebeurt is door iemand die het niet "ziet werken".

 

Want wat gaat (kan) er nu gebeuren:

In de Cloud nemen jullie op 2/3 afl 5 op, want die wordt uitgezonden,maar jullie noemen de opname  afl 7.

De week erna 9/3 nemen jullie afl 6 op en noemen het 6, dat klopt

Maar dan wordt het spannend.

Daarna 16/3 komt aflevering 7 , die neemt jullie slimme computer waarschijnlijk niet op, want die denkt dat jullie die al  hebben opgenomen (is echter de 5 in "vermomming").

Daarna komt afl 8 en die nemen jullie netjes op zoals het moet.

Resultaat:

a) afl7 in de Cloud is eigenlijk de 5 in "vermomming".

b) de echte afl7 wordt niet opgenomen.

 

mvg

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy @Theo2 er is nog veel meer aan de hand met geplande opnames, ik had de serie aspe gepland, maandag en dinsdag is het niet opgenomen, ik ben de lijst gaan nakijken en blijkt dat aflevering 4 en 5 uit de lijst geplande opnames verdwenen is, ook miste ik een map van ncis  opgenomen 2 jaargangen, ik heb dan op de gele map (opgenomen alle titels) ok gedrukt, en daar vond ik ze wel terug en kon ze bekijken, (aspe niet omdat die uit de lijst zijn verdwenen), zo is het een echte puinhoop aan het worden, ik vond zelfs dingen terug die ik dacht vergeten zijn op te nemen dus op de afbeeldingen kunt ge niet betrouwen omdat alle series niet getoond worden, en geplande moet ge nakijken of alle afleveringen er op staan of niet verdwijnen.

dit is gebeurt sedert de recente update.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

En ik zit nog op 4.13...... dat wordt nog wat .

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Theo2 het ligt daarom niet aan de updates, maar daarstraks nog altijd afleveringen tegen gekomen waar enkel de datum word vermeld, dat is om miserie vragen.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Theo2, men heeft inderdaad al één van de twee afleveringen gewijzigd, het dossier hiervoor staat nog open. Dus hopelijk kunnen ze de aflevering van aankomende zaterdag ook nog corrigeren naar aflevering 5.  

 

Wil graag extra kadering geven: dit is geen probleem van de nieuwe TV-box, dit is op de oude digiboxen/digicorders hetzelfde in de tv-gids. Probleem komt door wat we door krijgen van de aanbieder, niet door de nieuwe TV-box.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy @Theo2 er is nog veel meer aan de hand met geplande opnames, ik had de serie aspe gepland, maandag en dinsdag is het niet opgenomen, ik ben de lijst gaan nakijken en blijkt dat aflevering 4 en 5 uit de lijst geplande opnames verdwenen is


@Ex-Netweter, goed dat je NCIS terug hebt gevonden! Vervelend wel voor Aspe. Kan je eens kijken of Aspe wel terug bij je geplande opnames staat wanneer je er nu tussen gaat kijken? Zo niet, plan je dit best opnieuw in. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy het is te goe weer om mij druk te maken en al zeker niet om voor de tv te gaan liggen, straks lekker teraske doen en van schoon zicht genieten.

Nu efkes serieus, dus serie aspe stond gepland, juist die van maandag en dinsdag is verdwenen ik kwam er gisteren op uit en heb geprobeerd die nog te plannen terwijl het nog bezig was en ook die van maandag (dag terug gegaan) geprobeerd, de tv geeft aan dat het gepland word, maar komt niet in de lijst van geplande en ook niet van opgenomen, ik ga nu afwachten wat er met die van vandaag gebeurt, als die van vandaag nu weer uit de lijst verdwijnt en niet opgenomen word scheelt er iets....

Jos

0 Likes

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy ik weet nu al dat het weer gaat gebeuren ! aspe aflevering 6 word vandaag uitgezonden, maar op de lijst geplande opnames staat aflevering 6 gepland voor morgen, en daardoor zal aflevering 6 straks niet opgenomen worden. heb geprobeerd die nog eens te plannen maar er veranderd niets.

ook het geval ncis er zijn 2 mappen van ncis verschilende zenders maat 1 van die 2 word niet getoond met afbeelding, ik weet nu wel waar zoeken maar juist is het niet, ik weet dat ik aangehaald heb dat ik met 2 mappen zat, nu is er een verborgen dat haalt ook niets uit.

JosIMGP0259.JPGIMGP0260.JPG

0 Likes

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy ik heb van aspe alles er af gegooid, en terug gepland nu blijkt het wel te kloppen, ik wacht af tot vanavond, en ga ook al mijn andere series nakijken, of er al dan niet opgenomen word, ik hou u op de hoogte.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Ex-Netweter, in orde, Jos! Bedankt voor alle info en om het te herplannen.

Kan je nog één iets met ons delen? Hoe zien die twee mappen van NCIS er dan uit? En vanop welke 2 zenders wordt deze serie opgenomen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy op foto 1 had ik vroeger 2 mappen ncis nu maar 1 dus in die map zit niet alles wat opgenomen is van ncis klik ik op die map krijg ik seizoen 16 uitgezonden op 4 zie foto 2

foto 3 klik ik op alle titels, krijg ik wel de 2 mappen te zien 1 van kanaal zes en 1 van kanaal 4 zie foto 5 in de map van zes zit seizoen 6 en 12 de ene reeds opgenomen de andere niet.

doe ik het zelfde met geplande opnames en klik daar op de afbeelding ncis, is het juist omgedraaid daar staat de map van kanaal zes op en niet die van 4, hoop dat het een beetje duidelijk is.

JosIMGP0261.JPGIMGP0262.JPGIMGP0263.JPGIMGP0264.JPGIMGP0265.JPGIMGP0268.JPGIMGP0269.JPGIMGP0270.JPG

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Ex-Netweter, dat is helemaal duidelijk, de foto's hebben zeker geholpen (waarvoor dank). 

 

Ik heb alleen nog één extra vraag voor je. Voordat je op 'alle titels' klikt, en dus nog in het eerste overzicht zicht waar je zowel je opnames als geplande opnames kan zien staan (foto 1), zie je daar in de eerste balk bovenaan nergens een 2de map van NCIS staan? Ook niet als je bij 'opnames' wat naar rechts klikt op de balk?

 

Ik vraag het, omdat ik een vermoeden heb dat de TV-box deze afleveringen/seizoenen niet in één map plaatst, omdat het afleveringen zijn vanop 2 verschillende zenders (VIER en ZES). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes