Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

Foutje op komst op NPO2. Serie Craith- Hidden.

We hebben daar tweemaal aflevering 1 gehad , dit volgens nr en korte inhoud, maar gelukkig 1 en 2 in werkelijkheid.

Nu ondertussen 3 en 4  opgenomen.

Maar........ volgende zaterdag komt volgens de  TV-box ineens 7.

Dus dreigen wij 5 en 6 te missen ......

 

Het wordt nog gekker, nu is 9 mrt in de planning verschenen met Aflevering EEN voor de derde keer ????

Trek jullie toeleverancier eens aan zijn oor !!!!!

Tags (1)
0 Likes
33 reacties
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy nee op die balk vond ik vroeger wel 2 mappen van ncis sinds de laatste update niet meer en ik vond dat zelfs goed, 2 mappen van ncis, voor mij mag het zelfs meer zijn en per seizoen zijn als het vermeld word op de afbeelding.

Jos

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Ex-Netweteren @Suzy, die balk is wel beperkt inaantal icoontjes (12 ?)!!! Enige oplossing is dan vooraan .

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Theo2 klopt niet ik heb er momenteel 17 op staan, gewoon verder zappen naar rechts op de balk van de iconen, trouwens voor de laatste update had ik wel 2 iconen van ncis!

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy  ik ben niet goed gezind, met aspe is alweer juist het zelfde gebeurt als begin van de week juist na update, nu is afl 7 niet opgenomen en verdwenen uit de geplande afleveringen, nu heb ik deze week al 3 afleveringen gemist, alweer klopt de datum niet wat gepland is en wanneer uitgezonden (zie foto's) aflevering 8 word vrijdag uitgezonden foto 1 en niet op maandag zoals gepland word foto 2IMGP0271.JPGIMGP0273.JPG, ik erger mij zeker omdat ik de aflevering 2 van 2 van donderdag mis die ik nu wou zien, het is overduidelijk de fout moet hier niet gezocht worden omdat ik eergisteren alles had verwijderd en alles juist stond en nu weer niet.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box


@Ex-Netweter  schreef:

@Theo2 klopt niet ik heb er momenteel 18 op staan, gewoon verder zappen naar rechts op de balk van de iconen,

 


Jos, ik heb 17 icoontjes naast gele boek, maar ik heb wel 30 lijnen in de lijst......

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzyik heb gebeld 015666666 en er op aangedrongen om iemand te hebben op de hoogte van tv box, ben doorverbonden, ik heb u genoemd omdat u op de hoogte bent en de foto's hebt, er is door de lieve juf gevraagd harde reset te doen dus achteraan uit en 3 knopkes vooraan (foto 1 voor reset) , we zijn vrijdag zie foto 2 en 3 momenteel klopt gepland voor vandaag maar de andere geplande  opnames van aspe kloppen dan weer niet met IMGP0273.JPGIMGP0274.JPGIMGP0275.JPGuitzenddatum, ik hou u verder op de hoogte, er is een dossier opgemaakt, vult u dat aan als het opgelost raakt dan kunnen zij ook verder.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Ex-Netweter, voor NCIS en het aantal blokjes  dat er getoond worden en het aantal mappen ervoor, ben ik aan het navragen. 

 

Voor het probleem met de opnames voor Aspe heb ik zelf een melding gemaakt bij het TV team. Want dat lijkt inderdaad asynchroon te lopen. De ingeplande opnames zijn verkeerd, de aflevering die zou moeten opnemen, staat altijd te laat (1 dag later) ingepland.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Theo2  u sprak van 12 iconen daarom mijn reactie, misschien bedoelde u toen 17.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Ex-Netweter  Ik had ze niet geteld, maar gegokt...Verlegen smiley maar ik wist wel dat mijn lijst veel langer was...

0 Likes

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Theo2  @Suzy na de harde reset was ik alles van ncis kwijt ik heb die dus terug moeten plannen, en ja nu heb ik mijn 2 mappen (iconen) ncis terug onder geplande series staan (zie foto) eens opgenomen zullen de 2 mappen normaal terug verschijnen bij opgenomen series zoals het hoort, ik vervolg.

JosIMGP0276.JPG

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy  @Theo2 we zijn nu zondag en nu heb ik 2 mappen (iconen) ncis 1 per zender bij opgenomen en 1 bij gepland zoals het hoort, nog makkelijker was als de zender vermeld word op die mappen.

als het zo is dat er maar 19 iconen worden weergegeven, hebben die enkel waarde voor het schoon zicht (omdat het niet volledig is), dan heb ik liever de lijst die dan wel volledig is, in die lijst vind ik het dan weer  omslachtig het instellen als alfabet bv, omdat als ge er uit gaat die telkens terug staat op de oorspronkelijke instelling, ge kunt dat niet instellen naar persoonlijke voorkeur, evenals de iconen die zou ik ook uitzetten omdat het niet volledig is en dan enkel met de lijst werken.

Jos

IMGP0279.JPG

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Ex-Netweter @Theo2, men heeft me laten weten dat het maximale aantal blokjes dat getoond wordt in het overzicht bij opnames/geplande opnames, 18 is. Je zal hier minder blokjes zien, als er geen 18 verschillende items zijn om te tonen. 

 

Bij de opnames tonen de blokjes de 18 meest recente opnames, gesorteerd op basis van datum + tijd van uitzending, meest recente vooraan.

 

Bij de geplande opnames tonen de blokjes de 18 eerst opkomende geplande opnames, gesorteerd op basis van datum + tijd van uitzending. Opname die het meest nabij in de toekomst gepland is, staat vooraan. 

 

@Ex-Netweter, het overzicht met de blokjes kan je inderdaad niet uitschakelen. Maar waarom de volgorde van je volledige lijst niet bewaard blijft eens je dit aanpast (bv. naar alfabetisch) heb ik eens nagevraagd. Ben niet zeker of dit een probleem is of gewoon zo ontworpen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy  ok nu ik dat weet ga ik meer op de volledige lijst klikken, om te vergelijken dat de datums gepland en uitzending kloppen of niet, van aspe (datumverschil) heb ik ook bij in het dossier laten zetten, en dat de harde reset daarvoor niet geholpen heeft.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box


@Theo2  schreef:

Foutje op komst op NPO2. Serie Craith- Hidden.


@Theo2, Goed nieuws! De aanbieder heeft de afleveringen van Craith op NPO2 de komende weken goed gezet. Dit zou normaal in orde moeten zijn sinds vrijdag 1/03. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy  ik ben niet goed gezind, met aspe is alweer juist het zelfde gebeurt als begin van de week juist na update


@Ex-Netweter, men heeft me laten weten dat de komende afleveringen normaal correct ingepland zijn voor Aspe. Kijk je het eens na? Als je dit niet ziet bij de geplande opnames, geeft men het advies om de serie opname nog eens volledig te verwijderen en opnieuw in te stellen.

 

Blijkbaar was er iets gewijzigd in het uitzendschema van de zender en was dit niet tijdig doorgegeven door de aanbieder, dit had een negatieve impact op de planning voor de afleveringen van Aspe. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.