Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

Foutje op komst op NPO2. Serie Craith- Hidden.

We hebben daar tweemaal aflevering 1 gehad , dit volgens nr en korte inhoud, maar gelukkig 1 en 2 in werkelijkheid.

Nu ondertussen 3 en 4  opgenomen.

Maar........ volgende zaterdag komt volgens de  TV-box ineens 7.

Dus dreigen wij 5 en 6 te missen ......

 

Het wordt nog gekker, nu is 9 mrt in de planning verschenen met Aflevering EEN voor de derde keer ????

Trek jullie toeleverancier eens aan zijn oor !!!!!

Tags (1)
0 Likes
33 reacties
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy  ik had het elke dag geprobeerd zonder resultaat, maar nu heb ik alles van aspe nogmaals verwijderd, en nu staan de geplande datums wel juist bedankt, alweer iets dat kan afgevinkt worden.

Jos

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Weer fout in TV-gids op TV-box

Niet te rap juichen.

 

De reeks gaat verder: zaterdagavond NPO programma "Loop zes" ??? nooit van gehoord...bleek "blauw bloed" te zijn.

Rechtstreeks kijken MET ondertitels, opgenomen weer ZONDER.

 

Op ARD Zondag middag tijdens skiën, volgens TV-gids  "Katholische Gottesdienst" van 9 tot 15:00.

Op maandagavond op Ard drie onbekende programma's volgens Tv-box.....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Weer fout in TV-gids op TV-box


@Suzy  schreef:

@Ex-Netweter, het overzicht met de blokjes kan je inderdaad niet uitschakelen. Maar waarom de volgorde van je volledige lijst niet bewaard blijft eens je dit aanpast (bv. naar alfabetisch) heb ik eens nagevraagd. Ben niet zeker of dit een probleem is of gewoon zo ontworpen. 


@Ex-Netweter, blijkbaar is het op dit moment normaal gedrag dat je de volgorde steeds opnieuw moet aanpassen naar alfabetisch. Het ordenen volgens datum (nieuwste eerst) is de standaard instelling. Of dit ooit zal gewijzigd worden (dat jouw keuze onthouden wordt) is niet geweten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Weer fout in TV-gids op TV-box

@Suzy nu ik weet dat de blokjes alles niet weergeven controleer ik extra de lijst zodat ik niets mis, wat het alfabetisch betreft, er zijn dringender om zaken op te lossen.

Jos

0 Likes