24758
netweters
|
152469
antwoorden
|
20712
vragen
|
Hallo ,
Kan je met de nieuwe digicorder de zendernummering veranderen ?
BV : 1 één - 2 canvas - 3 VTM - 4 4tv …. enz .
Hallo Dirk,
je kan de standaard nummering niet meer aanpassen. Wel kan je via Favoriete zenders de volgorde aanpassen
Maar. . Bij het minste zappen via nummering, springen die favorieten terug uit.
@Michiel_DP @Dirk-63 @Tokra @Ex-Netweter ik heb alle zenders favoriet gemaakt en dan gesorteerd, op die manier kan het niet automatisch overspringen naar gewone zenders en staat alles zoals ik wil.
Sorry, maar daar ga ik echt geen tijd voor uittrekken.
Zo moeilijk kan het voor telenet toch niet zijn om nummering terug te zetten?
@Tokra@ schreef:Sorry, maar daar ga ik echt geen tijd voor uittrekken.
Zo moeilijk kan het voor telenet toch niet zijn om nummering terug te zetten?
Is het dan voor jou zo moeilijk om die favorieten even in te stellen? Dat mes snijdt aan twee kanten...
Hallo , idd is toch een gemis , hopelijk veranderen ze dat nog .
Zoals je de zenders kan nummeren zo als je wilt .
Ook eens geprobeerd om ze in de favo te plaatsen , en dan op te nemen .
Neemt verkeerde zender op , dus in de favo plaatsen is nog geen goed gedacht .
Hopelijk komt hier binnenkort een oplossing voor
Zit er niet aan te komen dat dit veranderd, zie het nut er niet van in ook... Ken een groot deel van de zendernummers uit het hoofd dus gemakkelijk gezapt, werken met favorieten is idd ook een optie oftewel voice commando gebruiken (decoder kent alle zendernamen vier = zener vier ipv post 4)
@Michiel_DP u moet bij instellingen zappen tussen de favoriete zenders instellen, en u kan ook per pagina zappen met de 2 pijltoetsen rechts van de rode knop.
Dirk, ik stel mijn opnames in via tv gids, ik vind bv een film of serie bekijk de korte inhoud en stel dan in opnemen, ik heb op die manier nog problemen ondervonden.
Jos
@Michiel_DP doe dan de moeite om dit te melden bij telenet op eerder vernoemd nummer, dit forum dient om hulp te zoeken niet om te klagen tegenover telenet, daarvoor moet u echt bij hen zijn.
Jos