25.432
netweters
|
156.925
antwoorden
|
21.213
vragen
|
Ik heb daarnet eens een test gedaan op mijn TV-box (V2) om te kijken welke zenders er al nu exclusief via IP te ontvangen zijn, met een actieve internetverbinding dus.
Als ik mijn netwerkkabel loskoppelde kreeg ik bij de volgende zenders de melding dat ik mijn netwerkkabel moest controleren.
Zijn allemaal zenders waar je extra moet voor betalen dus ik kan ze niet bekijken, heel benieuwd naar de beeldkwaliteit! 😁
Te hopen dat het al beter is sinds mijn vorige test
@luc55 dezelfde zenders dat er opstonden, in de zenderlijsten van de digicorder en tv box enz staan ze niet meer, maar op de kabel zelf staan ze nog en zijn de zenders er allemaal nog, ze gaan niet op al die franse zenders iets anders uitzenden, want waarom zou dat een voordeel zijn, niemand kan het zien.
denk dat die gewoon nog actief zijn voor in Brussel voor de Orange klanten daar.
@Master-Magic schreef:
denk dat die gewoon nog actief zijn voor in Brussel voor de Orange klanten daar.
@Master-Magic 🤔 bizar, de andere zenders die nu enkel via IP zijn te bekijken in Brussel hebben hier ook nooit op de kabel gezeten dus waarom zou Telenet die zenders on air moeten houden voor Orange klanten in Brussel???
Het is weer zeer efficiënt netwerkbeheer van Telenet 😁 ochja als ze maar kunnen blijven proppen graag VBR 😉
@Peter78 als ze het geheim willen houden voor de klanten dan zegt het genoeg, iedereen over laten zetten naar de tv box maar op de kabel de zenders bezet houden, het is willen maar niet kunnen zo 😞
Ik weet wel dat iemand Geklaagd had over een zender dat ze niet ontvangende op de Orange tv box
en dat ze een nieuw tv box model moest hebben en ze moest er 50 euro voor betalen als ze nieuwe model wou hebben
Op de app kon ze wel gratis zien naar de zender ,soms zeer verwarrend met dat wel en andere toestel niet