Beantwoorden
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

ik kan mijn geplande opnames niet wissen ! ik krijg een foutmelding ik heb een aantal keren de klantendienst gebeld telkens krijg ik het antwoord we zullen u bellen en maken ze een dossier op ! blijkbaar is er niemand op de hoogte van de software wie kent dit probleem ook ?

IMG_0227.JPG

0 Likes
21 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

geplande opnames

Gaat dit om de nieuwe tv-box? Want dan moet je hier zijn:

 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/bd-p/Telenet_TV-box

 

@atal

 

In een poging je bericht te verplaatsen is er duidelijk iets misgegaan en staat je originele bericht nu op de tweede plaats. (Mea culpa!)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

Ja nieuwe tv box het word nog straffer via de nieuwe telenet app lukt het wel is dus duidelijk softwaere bug in de box zelf !! Dat kan dus enkel opgelost worden door de technische dienst dus misschien volgen jullie hier ook mee !

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@atal voor technische dienst bellen op nr 015334488, al eens geprobeerd te herstarten, achteraan uit zetten en terug op.

Jos

0 Likes
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

ja al geprobeerd en vandaag nog gebeld met dat nummer gingen dossier opmaken wisten het ook niet 🙂

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@atal ga eens naar geplande opnames open de serie, en dan met pijltoetsen werken de gele balk op aflevering die u wil verwijderen en dan pijltoets naar rechts vuilbak licht dan op en dan ok daar dan uw keuze maken, met de tv app werkt het beter en anders daar kan u ze selecteren en bv 5 ineens verwijderen.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@atal  nu zie ik uw foto u zit in de bovenste balk afbeeldingen dat is voor opgenomen afleveringen, u moet de onderste balk met afbeeldingen gebruiken dat is voor geplande opnames en daar verwijderen.

Jos

0 Likes
Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

geplande opnames

Ik denk dat er hier een aantal mensen het probleem(pje) niet begrijpen.

Series die afgelopen zijn, blijven in de geplande opnames staan (bijv. Van Rossem - Over eten)  de melding "er zijn nog geen nieuwe afleveringen beschikbaar" verschijnt, en men kan de geplande opname op geen enkele manier wissen.
Dat gaat in de toekomst nogal een boeltje worden als ie allemaal blijven staan.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

geplande opnames

Klik eens op eerste geel icoontje , dan kom je op de lijstweergave en dan gaat het volgens mij wel.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

geplande opnames

Ik heb dit probleem ook @Tonyvh! Alle geplande opnames die al afgelopen zijn blijven gewoon staan bij “geplande opnames” 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@m-jan20 is blijkbaar niet bij iedereen, ook melden zou ik denken.

Jos

Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

geplande opnames

Die geplande opnames komen niet voor in de lijst "alle titels"  dus onmogelijk te wissen.

Ik denk dat ik morgen even zal bellen

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@m-jan20 @atal @Tonyvh @Theo2 @sb nu ben ik echt gaan zoeken en heb 1 lege map profilage gevonden, wat er gebeurt is de map blijft er staan maar die is leeg, eens die terug word uitgezonden word dat terug aangevuld, en dat is een van de verzuchtingen die ik in het begin wanneer ik de box had heb gemeld, de box onthoud niet wat u reeds hebt gezien, verwijderd ge de aflevering neemt hij het telkens terug op, als ze word uitgezonden, en nu word het erger omdat wanneer u echt een serie niet meer wil zien de map niet kan verwijderen, ik ben heel blij met de aandacht die er nu ineens wel is.

Jos

0 Likes
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

waar vind jij die mappen @Ex-Netweter

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

 
0 Likes