Beantwoorden
Ronny6310
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

geregistreerde toestellen met tv box verdwijnen

zoals wel meerdere gebruikers heb ik nog steeds problemen met de 5 geregistreerde toestellen in mijn tv box. Deze verdwijnen blijkbaar telkens ik de Laptop afsluit. Ik kuis deze regelmatig met CCleaner en/of Bleachbit. Net voor het weekend heeft telenet de 5 geregistreerde toestellen (steeds die éne laptop) verwijderd vóór de normale termijn van 90 dagen.
Op aanraden van telenet zelf (https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hulp-bij-geregistreerde-toestellen-yelo-app-yelotvbe/) heb ik in CCleaner aangeduid om alle cookies van Telenet te bewaren bij het opkuisen. In Bleachbit worden cookies niet verwijderd bij het opkuisen. Microsoft Silverlight is niet geïnstalleerd op de laptop, dus daar geen aanpassingen. Adblocker is verwijderd en in Google Chrome is het verwijderen van cookies bij afsluiten NIET geactiveerd.
Zelfs na het gewoon heropstarten van de PC (zonder opkuis) moet ik elke keer weer een toestel registreren waardoor ik nu (na 3 dagen van "trial & error") weeral aan 4 geregistreerde toestellen zit. Volgens de dame van de telenet klantendienst zit er in mijn pc "iets" dat de toestellen "er uit smijt" !!??!! maar ze zouden niet weten wat. Kunnen jullie mij adviseren?
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

geregistreerde toestellen met tv box verdwijnen

@Ronny6310 

Schakel die twee opkuisproducten eens volledig uit en hou uw cookies voor de telenetprogs eens in de gaten. Als die programma's die cookies toch verwijderen heb je blijvende problemen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ronny6310
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

geregistreerde toestellen met tv box verdwijnen

net de beide programma's volledig verwijderd en pc verscheidene keren terug opgestart, alles functioneert telkens nog.
Het is nu natuurlijk kiezen tussen tv kijken op de pc of regelmatig kuisen.
Iemand alternatieven?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

geregistreerde toestellen met tv box verdwijnen

@Ronny6310 

Af en toe eens kuisen. Een goed smoske is ook niet slecht


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ronny6310
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

geregistreerde toestellen met tv box verdwijnen

alvast bedankt voor de hulp

0 Likes