Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Duimelijn
Freshman Weetjesweter
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

serieopname - hoe ook "herhalingen" handmatig opnemen

Ik neem Kunstschaatsen op, op Eurosport.

Ik plan dit als serieopname. En op de digicorder kon ik dan handmatig alle "herhalingen" ook erbij opnemen. 

De reden waarom ik dit doe is omdat een herhaling soms toch een ander gedeelte lijkt te zijn.

Nu loop ik er tegenaan dat ik dit met de tv box blijkbaar niet kan. Ik neem de serie op en ik wilde handmatig de andere stukken opnemen, maar ik kan écht niet vinden hoe ik dit moet doen... Ik krijg gewoon de optie van opnemen niet, ook niet als ik via de tv gids naar een ander stuk ga.

Kan iemand mij helpen om dit toch geprogrammeerd te krijgen?

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Dat gaat niet met een TV-box. Een zelfde aflevering of film kan niet 2x opgenomen worden op dezelfde zender.

Is die herhaling dan net na de eerste uitzending of op een ander moment in de dag (of een latere dag)? Indien aansluitend is er misschien iets mis met de TV-gids en kan er aan de bron wel iets aan gedaan worden.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel!

Niet mogelijk op de tv box enkel op de Digicorder