Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

toelating bewindvoerder nodig ivm overstap naar tv-box?

ik heb nog een digicorder.ik heb een bewindvoerder.
bij telenet heb je bij elke verandering de schriftelijke toelating nodig van de bewindvoerder?
is dit ook zo wanneer je eventueel zou willen veranderen van een digicorder naar een tv-box?
indien in dit geval ook de toelating van de bewindvoerder nodig zou zijn,
zal dit dan ook zo zijn op het moment dat telenet de digicorders uit dienst zou nemen?

18 reacties
waterrat1978
Freshman Meerweter

@janne_man 

mijn digicorder huur ik van telenet.dus met een maandelijkse huurprijs.

waterrat1978
Freshman Meerweter

mijn digicorder huur ik van telenet.dus met een maandelijkse huurprijs.het is ook geen sociaal tarief,maar aan het normale tarief in een pakket van vast internet van 150gb per maand.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@waterrat1978  schreef:

mijn digicorder huur ik van telenet.dus met een maandelijkse huurprijs.het is ook geen sociaal tarief,maar aan het normale tarief in een pakket van vast internet van 150gb per maand.

Dan lijkt me dat een technische omruiling. Als je dat doet, doe dat in een Telenet center en breng je Digicorder mee.

Als je dat anders doet riskeer je een verzendkost en dat zal de bewindvoerder niet graag hebben als je dit achter zijn rug doet. In principe mag je de Digicorder nog 30 dagen houden om je opnames te bekijken, maar dat raad ik af. Vergeet je om de Digicorder tijdig binnen te doen ok kon je het niet door toevallige omstandigheden, dan rekent Telenet hiervoor een vergoeding aan van 50 euro. Zelfs al kan je deze vergoeding terug krijgen als je binnen het jaar toch nog de Digicorder binnenbrengt zal dit geen goed doen aan de relatie die je hebt met de bewindvoerder.

Daarom nogmaals stel het voor aan de bewindvoerder en zeg daarbij dat de Tv-box minder stroom verbruikt, zowel in stand-by als in kijken, als in opname dan de Digicorder.

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Gewoon naar een winkel begeven

Of via website aanvragen  wordt gratis opgestuurd via post nl

Hou je e-mail in de gaten (spam map )

Daar zal in staan wat je met de oude digicorder moet doen

en wat rest bedrag bedraagt al je het toestel niet opstuurt of niet  binnen brengt

Als het op 0 euro staat moet je niets doen moet de label ook niet gebruiken of naar de winkel brengen het oud toestel

Bespaart verplaatsingen uit