Beantwoorden
Bacco_Bob
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

Hallo, als ik mijn mails online open, dan staan al mijn mails in het vet (als ongelezen). Ook als ik een mail lees, blijft die als ongelezen staan. Ook de vorige duizenden mails (ja grote mailbox), zijn precies ongelezen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb nochtans geen instellingen aangepast bij mijn weten. 

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

@Bacco_Bob 

Heb je in instellingen de juiste selectie gemaakt? Zie foto

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bacco_Bob
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

Zo stond en staat het bij mij (zie foto) 

Bacco_Bob_0-1602146537892.png

 

0 Likes
Bacco_Bob
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

Zo stond en staat het bij mij. Nu met hopelijk wel de foto. Tele.JPG

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

@Bacco_Bob 

Ontvang je uw mails ook via andere mail clients? ( voorbeeld outlook). Dat kan ook op een ander toestel gebeuren. Kijk ook daar eens naar de instellingen. Het is mogelijk dat er van daaruit de mails als ongelezen doorgegeven wordt.

 

Terzijde: als je een foto plaatst moet je even geduld hebben. Deze moeten eerst goedgekeurd worden.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bacco_Bob
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

Op een oudere laptop komen die mails nog binnen, ik weet niet of het via Outlook is omdat het er anders uitziet dan de Outlook die ik ken, maar de mails worden inderdaad binnengehaald. Maar daar is het probleem niet als ik het me goed herinner. Maar wat raar is. Op deze laptop staan in de webmail alle mails als ongelezen. Op mijn andere laptop zie je wel de mails die gelezen werden. Dat is dus het rare dat er in dezelfde webmail op de ene laptop alles als ongelezen staat en op de andere laptop staan de gelezen mails niet meer in het vet.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

@Bacco_Bob 

Als je refresh doet van je scherm, wordt dan de status gelezen/ongelezen niet aangepast?

Ik heb bij de testen wel uitgevonden dat het allemaal een beetje verwarrend is.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bacco_Bob
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

Op die gebogen pijl duwen bedoel je? Heb ik gedaan maar het doet niets. Ik vind het raar. Als het aan de instellingen zou liggen dan zou het toch op beide computers hetzelfde moeten zijn. Maar dat is het niet, dus ik begrijp niet wat het probleem kan zijn dat op 1 computer alle mails ongelezen zijn en op de andere niet (telkens de webmail uiteraard)

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

@Bacco_Bob 

Het zou moeten overgenomen worden, maar om de een of andere reden gebeurt dat niet altijd.

Ik heb al verschillende testen gedaan en kan nog altijd niet voorspellen of een bepaalde mail als gelezen of ongelezen te voorschijn gaat komen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Al mijn mails blijven als ongelezen staan

@Bacco_Bob 

Controleer eens of de ouder laptop niet ingesteld staat als POP3 en niet als IMAP.

0 Likes