Beantwoorden
Kurt6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Back up importeren bij Telenet webmail

Hallo

Ik heb een back up moeten nemen van mijn mailbox en bijhorende mappen op Telenet webmail omdat per vergissing mijn account werd afgesloten. Mijn back up staat nu als winRAR-archief bestand op mijn harde schijf. Ondertussen heeft de klantenservice mijn vroegere accounts terug activeren maar ik zit wel nog met een paar vragen.

1) kan een winRAR-archief bestand terug geplaatst worden?
2) hoe kan ik mijn back up (winRAR) bestand terug in mijn Telenet webmail plaatsen?

3) worden mijn huidige mails bij het terugplaatsen van mijn mailbox overschreven of erbij geplaatst?

Alvast bedankt voor de komende gemotiveerde antwoorden

mvg

Kurt

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Back up importeren bij Telenet webmail

@Kurt6 

Ik weet niet hoe je de winrar file terug moet importeren, maar zou voor alle zekerheid, voor het experimenteren, de huidige inhoud van uw mailbox op een gewone manier exporteren. Dan raak je in elk geval niets kwijt.

Zie ook: https://www.hoedoen.be/hoe-rar-bestanden-openen/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kurt6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Back up importeren bij Telenet webmail

Hallo

ik heb mijn mailbox volgens de normale procedure gedownload maar kreeg de back up op mijn harde schijf als WinRAR-archief bestand binnen terwijl men spreekt over een tgz bestand spreekt om het te importeren. Opnieuw een backup maken kan niet omdat ik een volledige nieuwe Telenet webmail heb gekregen. Ik ga de mailbox importeren volgens de link dat je hebt doorgestuurd.

Alvast bedankt om het meehelpen denken.

mvg

Kurt

g

Kurt

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Back up importeren bij Telenet webmail

@Kurt6 

Op dezelfde plaats als waar je de backup genomen hebt, kan je toch ook dat gebackupte bestand importeren.

0 Likes