Beantwoorden
Phildut
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Domeinnaam business naar privé - fouten door Telenet

Sinds 17/09 (overname business naar privé wegens stopzetting van de zaak) zijn door telenet tal van fouten gemaakt.

gevraagd : overname van domeinnaam met alle actieve mailboxen

ontvangen : stopzetting domeinnaam ; reactivatie domeinnaam zonder gebruik te maken van domeinnaam in mailadressen, web en andere

overname van gsm's nummers leidde tot veel problemen. Gedurende 8 dagen, geen gebruik van app's, sms'en e.d. op privé account (4 gsm's nummers + data simkaart).

Is er een echte technicus bij telenet die ons domeinnaam kan heractiveren zoals gevraagd?

Dank u.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: domeinnaam business naar privé

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Domeinnaam business naar privé - fouten door Telenet

@Phildut  

Voor je probleem ga je hier niet een echte oplossing vinden aangezien dit een forum is van klanten voor klanten. Je kan hier in deze link bekijken wat je kan doen voor een opzeg of een aanpassing. Nu weet ik niet zeker of het je kan helpen bij je probleem aangezien er een opzeg gebeurd zou zijn zoals je beschrijft in je tekst maar je kan het proberen. 

 

Wat je ook eventueel kan doen is bellen naar de klantendienst of een bericht doen via Messenger of whatsapp en vragen of er een case gemaakt kan worden voor de achterliggende dienst. Kan zijn dat hun een heractivering kunnen doen van je domeinnaam. Ook in de case laten bij vermelden wat er echt verkeerd gegaan is bij de overgang van Business naar privé. 

 

Of het op die manier gaat lukken weet ik niet want kan zijn dat je door de stopzetting van je domeinnaam die kwijt bent , maar nogmaals daar ben ik niet zeker van. Maar zou het gewoon proberen om het terug voor elkaar te krijgen via de voorgestelde wegen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Phildut
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Domeinnaam business naar privé - fouten door Telenet

Beste,

 

Ik heb reeds meer dan 3 uren aan de tel gezeten met telenet. Whatsapp sinds 20/09.

Ik ben het kotsbeu...

Telenet maakt zware fouten maar wij zijn de dupe ervan...

gr.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Domeinnaam business naar privé - fouten door Telenet

@Phildut 

Kan me goed voorstellen dat je het meer dan beu bent door die fouten. Maar jammer genoeg kunnen wij aan deze kant ook niet meer doen. Misschien dat er iemand is die hetzelfde heeft meegemaakt dan wil die ook hopelijk op je topic reageren hoe dat opgelost is. Maar voor nu heb ik niet direct de oplossing wat je nog zou kunnen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes