24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Sinds gisterenavond talrijke pogingen ondernomen om mails via outlook te kunnen versturen op mijn nieuwe samsung S20 FE
Instellingen die Telenet voorschrijft gevolgd zonder resultaat. Ontvangen ok versturen nopes.
Wat me wel opvalst is dat je niet apart de poort en beveiliging kunt instellen? Advies MS poort achter SMTP vermelden, steeds geen succes. Graag jullie advies. Grtn, Carl
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Email via outlook wel ontvangen niet versturen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neen samsung S20 FE
kijk hier eens : Re: Mails komen niet aan gemaakt met IMAP - Pagina 2 - De Netweters
ter info : ik heb t probleem zowel op ios als android ( gsm pa ) -> maar enkel bij toevoegen nieuwe account. Als je de account er al hebt opstaan is het blijkbaar geen issue.
Het is wachten op een update van de outlook app ( ook volgens Microsoft Support )
Update : op ios heeft de outlook een update gehad naar v4.2111.0
Heb de bestaande telenet account die problemen had gechecked en nog zelfde probleem.
Dan account verwijderd en weer toegevoegd en alles werkt nu terug ok bij mij.
Laatste update op Android is de versie van 20/03 V4.2109.3 , mogelijks daar nog niet ok.
Bij mij is er juist hetzelfde probleem. Ik heb mijn account nu verwijderd omdat het versturen niet meer lukte en nu krijg ik mijn mailaccount zelfs niet meer geïnstalleerd.