Beantwoorden
SiCelia
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

E-mail verzenden vanuit Outlook op Samsung Note 9

Sinds 22 oktober geraken mijn mails van mijn telenet niet meer verzonden. Als ik het email adres opnieuw instel wel voor 5min. Erna zit alles weer in de postvak uit of in de concepten. Ondertussen als ik de geadresseerde wil bewerken komt er een foutmelding van automatisch in concept en blijft opspringen.

 

Ik heb 12 email adressen staan, en ga dus enkel maar Outlook eraf gooien en opnieuw installeren indien het duidelijk is dat het daarmee goed zou zijn.

 

Mijn partner had met zijn Android hetzelfde probleem maar die gebruikt zijn  gsm nauwelijks om te verzenden.

 

Mvg

Celia

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Email verzenden vanuit gsm outlook android 10 samnote 9

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

E-mail verzenden vanuit Outlook op Samsung Note 9

@SiCelia 

Lukt het wel via een andere cliënt?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

E-mail verzenden vanuit Outlook op Samsung Note 9

Outlook eens verwijderen van je telefoon en opnieuw installeren, blijkbaar zal dit je probleem eens kunnen oplossen. Is hier nog eens voorgekomen met een persoon. Die heeft gewoon outlook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer

Stefan Groenen
Stef8600
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Yelo Play-app voor Windows? Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

E-mail verzenden vanuit Outlook op Samsung Note 9

Ik zit met hetzelfde probleem.

Mails versturen met verschillende accounts uit Outlook (android) werkt.

De mails die ik van mijn telenet account verstuur vanuit Outlook blijven hangen in postvak uit.

Wanneer ik Outlook 365 open op mijn laptop, dan staat mijn verstuurde mail in mapje 'Draft' (concepten).

 

1) telenet account verwijderd uit Outlook en opnieuw manueel toegevoegd.

2) Cache verwijderd van Outlook en alle accounts opnieuw ingesteld.

3) Outlook verwijderd van mijn Android smartphone en alles opnieuw geïnstalleerd/geconfigureerd.

 

Dit probleem blijft zich voordoen.

 

0 Likes